تاریخ انتشار : جمعه 3 شهریور 1402 - 8:32
کد خبر : 137511

اعلام رقم سود فوتبالیست‌های پرسپولیس و استقلال از واردات خودرو

اعلام رقم سود فوتبالیست‌های پرسپولیس و استقلال از واردات خودرو

آرمان شرق-گروه ورزش:رامین نعمتی در پاسخ به واردات خودرو‌های فوتبالیست‌هااز تیم های مختلف از جمله پرسپولیس و استقلال گفت: به تمام افرادی که قول واردات داده شده، ارز تخصیص دادند و بعد از این باید منتظر باشیم واردات چراغ خاموش انجام شود.فوتبالیست‌ها بدون زحمت از واردات خودرو ۵۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومان سود می‌کنند

اعلام رقم سود فوتبالیست‌های پرسپولیس و استقلال از واردات خودرو

رقم سود فوتبالیست‌های پرسپولیس و استقلال از واردات خودرو اعلام شد.

به گزارش نبض بازار، مجوز واردات خودرو برای فوتبالیست های پرسپولیس، استقلال و سایر ملی‌پوشان، بدون هیچ زحمتی سود نجومی به همراه دارد.

رامین نعمتی در پاسخ به واردات خودرو‌های فوتبالیست‌هااز تیم های مختلف از جمله پرسپولیس و استقلال گفت: به تمام افرادی که قول واردات داده شده، ارز تخصیص دادند و بعد از این باید منتظر باشیم واردات چراغ خاموش انجام شود.

فوتبالیست‌ها بدون زحمت از واردات خودرو ۵۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومان سود می‌کنند

این کارشناس خودرو درخصوص واردات خودرو فوتبالیست‌ها گفت: قیمت سازی‌های ۸۰ تا ۱۰۰ میلیاردی خودرو‌های این فوتبالیست‌های پرسپولیس و استقلال مشخص است. خودرو‌های لندرور انگلیسی ۵ میلیاردی و ۶ میلیاردی وارد می‌کنند و متاسفانه با حمایت چند نمایشگاه دار معروف به قیمت ۸۰ و ۹۰ میلیارد تومان قیمت گذاری می‌کنند، گویا هیچ محدودیتی برای برخی وجود ندارد.

در حال حاضر دو تن از فوتبالیست‌ها در حال فروش حواله‌های خود هستند، هر حواله ۵۰ میلیارد تومان، چون با حواله می‌توانند یک خودروی ۵ میلیاردی وارد کنند و حدود ۱۰۰ میلیارد بفروشند بدون اینکه هیچ زحمتی کشیده باشند. به تمام افرادی که قول واردات داده شده، ارز تخصیص دادند و بعد از این باید منتظر باشیم چراغ خاموش واردات انجام شود.

لندکروز و تویوتا هایلوکس که سال ۲۰۲۰ وارد کشور شد و تا اندازه‌ای چراغ خاموش معامله شد که کسی خبردار نشد. هایلوکس‌ها در نمایشگاه‌های سطح شهر ۲۰۱۶ بود، اما در نمایشگاه‌های بزرگ ۲۰۲۰ وجود داشت و همه فکر می‌کردند بعد از ۲۰۱۳ لندکروز وارد نشده است، اما برخی نهاد‌ها هایلوکس‌ها و سفارتی‌ها را وارد کردند و به صورت زیرزمینی فروختند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.