تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اردیبهشت 1402 - 15:14
کد خبر : 128318

اعلام ترکیب پرسپولیس و استقلال/بازی بابایی و غیبت دیاباته

اعلام ترکیب پرسپولیس و استقلال/بازی بابایی و غیبت دیاباته

آرمان شرق-گروه ورزش:پرسپولیس در حالی به مصاف استقلال خواهد رفت که گل‌محمدی برای این بازی تمام بازیکنان خود را در اختیار دارد و با دست باز ترکیب موردنظر را برگزیده و سرمربی پرتغالی تغییر مهمی را در خط حمله تیمش ایجاد کرده و پیمان بابایی جایگزین ارسلان مطهری شده است.

اعلام ترکیب پرسپولیس و استقلال/بازی بابایی و غیبت دیاباته

ترکیب تهاجمی پرسپولیس برای دربی صد

به گزارش “ورزش سه”، تیم پرسپولیس در حالی به مصاف استقلال خواهد رفت که یحیی گل‌محمدی برای این بازی تمام بازیکنان خود را در اختیار دارد و با دست باز ترکیب موردنظر را برگزیده است. او برای این بازی تغییر خاصی نسبت به دیدار مس کرمان ایجاد نکرده و با ترکیب تیم برنده پای به زمین گذاشته است.

نکته جالب اینکه یحیی گل‌محمدی برای ترکیب امروز خود باید دو بازیکن را هم خط می‌زد تا به این شکل در چالشی ویژه برای این بازی قرار بگیرد. این در حالی است که سرمربی قرمزها در روزهای گذشته با بازگشت محمد عمری و سیامک نعمتی، آنها را نیز در ترکیب امتحان کرده بود.

او حالا ترکیب تیمش را معرفی کرده و با یک هافبک دفاعی و یک مهاجم نوک، ترکیبی نسبتا هجومی را برای بازی با استقلال در نظر گرفته است؛ ترکیبی که شاید پرسپولیس را به صدر جدول برساند.

* خط دروازه: علیرضا بیرانوند
گلر شماره یک پرسپولیس و تیم ملی در حالی پای به میدان می‌گذارد که امیدوار است جایگاه خود در صدر جدول کلین‌شیت‌ها را مقابل استقلال تثبیت کند. او در بازی رفت دو گل خورد و حالا در مقابل خط حمله استقلال که بازی قبلی شش گل به هوادار زد، کار بسیار دشواری را پیش رو خواهد داشت.

* خط دفاعی: اسماعیلی‌فر، گولسیانی، پورعلی‌گنجی، نعمتی
خط دفاع چهار نفره پرسپولیس بدون تغییر در این بازی به میدان می‌رود. نعمتی در پست دفاع چپ بازی خواهد کرد تا وحید امیری آزاد شده و جلوتر برود. دفاع مرکزی همچون بازی رفت به مرتضی و گولسیانی سپرده شده و آنها ماموریت کنترل مهاجمان استقلال را دارند. دانیال نیز در دوئلی جذاب با قایدی شرکت خواهد کرد.

1852392

* خط میانی: سرلک، رفیعی، صادقی، امیری
پرسپولیس با خط هافبک پنج نفره وارد زمین خواهد شد. میلاد سرلک تک هافبک دفاعی پرسپولیس خواهد بود و کار دشواری در این بازی خواهد داشت. سروش در پست هافبک مرکزی و بازیساز حضور دارد تا ماموریت کنترل مرکز میدان تیمش را در اختیار داشته باشد. بالهای ترکیب پرسپولیس سعید صادقی در راست و وحید امیری در سمت چپ هستند.

* خط حمله: ترابی و عبدی
مهدی ترابی عموما در پست هافبک چپ بازی می‌کند اما بازی قبلی را به عنوان مهاجم سایه شروع کرد. نکته مهم در ترکیب پرسپولیس این است که صادقی، ترابی و امیری بازیکنانی هستند که همیشه پست خود را عوض می‌کنند. مهدی عبدی تک مهاجم نوک پرسپولیس در خط حمله خواهد بود و امیدوار است سومین گل شهرآورد را بزند.

ترکیب پرسپولیس مقابل استقلال:

علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی فر، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، مهدی عبدی، وحید امیری

1853702

نکته جالب روی نیمکت ذخیره پرسپولیس حضور ۷ بازیکن سرشناس است. وحدت حنانوف و فرشاد فرجی مدافعان پرسپولیس هستند. کمال کامیابی‌نیا هافبک دفاعی این تیم محسوب می‌شود، امید عالیشاه وینگر سرخپوشان است، عیسی و پریرا هم در خط حمله حضور دارند.

نیمکت ذخیره:
احمد گوهری، فرشاد فرجی، وحدت حنانوف، سینا اسدبیگی، امید عالیشاه، محمد عمری، کمال کامیابی‌نیا، لئاندرو پریرا و عیسی آل‌کثیر

ترکیب استقلال برای دیدار با پرسپولیس

ریکاردو ساپینتو با یک تغییر مهم در خط حمله و حضور پیمان بابایی به جای ارسلان مطهری، به مصاف پرسپولیس می‌رود.

ترکیب استقلال برای دیدار با پرسپولیس اعلام شد

به گزارش “ورزش سه”، تساوی یا شکست در دربی پایتخت، می‌تواند به منزله از دست رفتن جام قهرمانی باشد. شاگردان ریکاردو ساپینتو به خوبی این موضوع را درک کرده و تنها برای کسب سه امتیاز دیدار حساس برابر پرسپولیس پای به زمین مسابقه خواهند گذاشت.

سرمربی پرتغالی برای این دیدار تغییر مهمی را در خط حمله تیمش ایجاد کرده و پیمان بابایی جایگزین ارسلان مطهری شده است. ضمن اینکه بازگشت رافائل سیلوا و کوین یامگا به جمع نفرات اصلی، از دیگر تغییرات آبی‌ها نسبت به بازی قبل است.

* کاپیتان در پی ثبت اولین پیروزی در دربی
سیدحسین حسینی تاکنون ۸ بار در دربی پایتخت به میدان رفته که حاصل آن تنها ۲ کلین شیت بوده است. کاپیتان آبی‌ها فصل خوبی را سپری می‌کند، امیدوار است در شهرآورد تهران دروازه‌اش را بسته نگه دارد تا تیمش را یک قدم به سمت پیروزی نزدیک‌تر کند.

* بازگشت سیلوا به خط دفاعی
رافائل سیلوا محرومیت خود را پشت سر گذاشته و مشکلی برای حضور در ترکیب استقلال ندارد. او یک بار دیگر در کنار عارف غلامی زوج خط دفاعی آبی‌پوشان را تشکیل می‌دهد که ساپینتو امید زیادی به درخشش این ۲ بازیکن در برابر حملات پرسپولیس دارد.

* اعتماد دوباره ساپینتو به یامگا و سلمانی
کوین یامگا نیز دیگر بازیکنی است که در بازی گذشته برابر هوادار محروم بود ولی می‌تواند تیمش را برابر پرسپولیس همراهی کند. او باز هم به عنوان مدافع راست انجام وظیفه می‌کند و در سمت چپ نیز جعفر سلمانی وظیفه دارد تا حملات سمت راست سرخپوشان را خنثی کند.

* خط میانی؛ باز هم بدون تغییر
خط میانی استقلال برای این بازی نیز دست نخورده باقی می‌ماند. روزبه چشمی که فصل درخشانی را سپری کرده، به عنوان هافبک دفاعی به مصاف خط میانی پرسپولیس می‌رود. آرش رضاوند و سعید مهری نیز که به هماهنگی بسیار خوبی دست یافته‌اند، از ابتدا بازی خواهند کرد.

* امیدهای گلزنی استقلال اینجا هستند
بدون شک وینگرهای بوشهری استقلال امید اول گلزنی به شمار می‌روند. مهدی قایدی در بهترین فرم ممکن قرار دارد و محمد محبی نیز در بازی با هوادار به ناکامی‌هایش پایان داد. مدافعان پرسپولیس کار سختی را برابر این ۲ بازیکن خواهند داشت.

* پیمان، سورپرایز بزرگ ساپینتو
ریکاردو ساپینتو برای دیدار حساس برابر پرسپولیس تصمیم گرفت تا پیمان بابایی را به جای ارسلان مطهری به میدان بفرستد. بابایی در دیدار قبل برابر هوادار عملکرد خوبی داشت و همین مسئله باعث اعتماد سرمربی پرتغالی به این بازیکن شده است.

ترکیب استقلال برای دیدار با پرسپولیس:
سیدحسین حسینی – رافائل سیلوا – عارف غلامی – کوین یامگا – جعفر سلمانی – روزبه چشمی – آرش رضاوند – سعید مهری – محمد محبی – مهدی قایدی – پیمان بابایی

علیرضا بیرانوند

دانیال اسماعیلی فر

مرتضی پورعلی گنجی

گیورگی گولسیانی

علی نعمتی

سعید صادقی

میلاد سرلک

سروش رفیعی

مهدی ترابی

مهدی عبدی

وحید امیری

استقلال
سیدحسین حسینی

جعفر سلمانی

رافائل سیلوا

عارف غلامی

کوین یامگا

آرش رضاوند

روزبه چشمی

سعید مهری

مهدی قایدی

پیمان بابایی

محمد محبی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.