تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 فروردین 1402 - 11:04
کد خبر : 127122

چرا مسافرت‌های چادریرونق دارد؟

اجاره ویلا رکورد زد/ یک شب ۹۰ میلیون تومان!

اجاره ویلا رکورد زد/ یک شب ۹۰ میلیون تومان!

آرمان شرق-گروه اقتصاد:اجاره یک شب خانه یا ویلا برای اقامت در ایام سفر چیزی نیست که هرکسی بتواند آن را پرداخت کند، اما قطعاً همین قیمت‌ها نشان می‌دهد سایر ویلا‌ها و مراکز اقامتی هم با افزایش اجاره بها همراه شده‌اند، اتفاقی که می‌تواند مسافران و گردشگران نوروزی را به‌سمت مسافرت‌های چادری هدایت کند.

اجاره ویلا رکورد زد/ یک شب ۹۰ میلیون تومان!

همزمان با تعطیلات نوروزی و سفر مردم در این ایام قیمت های اجاره ویلا و اقامتگاهها سر به فلک زد.

به گزارش نبض بازار، با نگاهی ساده به سایت‌هایی که خدمات اقامتی ارائه می‌دهند متوجه قیمت‌های سرسام آور  برای اجاره یک شب خانه یا ویلا می‌شویم، از شبی ۴۰ تا ۹۰ میلیون تومان.

اجاره یک شب خانه یا ویلا برای اقامت در ایام سفر چیزی نیست که هرکسی بتواند آن را پرداخت کند، اما قطعاً همین قیمت‌ها نشان می‌دهد سایر ویلا‌ها و مراکز اقامتی هم با افزایش اجاره بها همراه شده‌اند، اتفاقی که می‌تواند مسافران و گردشگران نوروزی را به‌سمت مسافرت‌های چادری هدایت کند.

تعطیلات سال نو فرصت مناسبی برای برنامه‌ریزی سفر است، اما قیمت اجاره یک شب هتل یا ویلا سر به فلک گذاشته است، طوری‌که برخی مراکز ارائه خدمات اقامتی از شبی ۴۰ تا ۹۰ میلیون تومان برای اجاره یک ویلا دریافت می‌کنند.

در ایام سفر به‌جای اقامت در هتل، مسافرخانه و ویلا، علی‌رغم هوای سرد و بارش باران در چادر‌های مسافرتی شب را به صبح برسانند، چیزی‌که قبل‌تر رئیس اورژانس کشور درباره آن هشدار داده بود. جعفر میعادفر قبل از شروع سال جدید به رسانه‌ها گفته بود که: «رشد تورم باعث می‌شود سفر‌های چادری به جای اسکان در هتل‌ها افزایش پیدا کند و به‌دنبال این موضوع مسمومیت‌ها هم افزایش پیدا کند.»

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.