تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 شهریور 1399 - 18:43
کد خبر : 58590

گام مهم فولاد در جهت حفظ منافع سهامداران

گام مهم فولاد در جهت حفظ منافع سهامداران

آرمان شرق:معاون اقتصادی مالی شرکت فولاد مبارکه گفت: این شرکت در نظر دارد با توجه به ارزندگی بالای سهام خود، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های بورسی برای اولین بار اقدام به خرید سهام خزانه کند. به گزارش آرمان شرق و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، محسن رضیعی اظهار داشت: این اقدام

آرمان شرق:معاون اقتصادی مالی شرکت فولاد مبارکه گفت: این شرکت در نظر دارد با توجه به ارزندگی بالای سهام خود، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های بورسی برای اولین بار اقدام به خرید سهام خزانه کند.

به گزارش آرمان شرق و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، محسن رضیعی اظهار داشت: این اقدام در حمایت کامل از سهام شرکت انجام می‌پذیرد که در مین راستا، پیشنهاد خرید سهام خزانه به سازمان بورس ارائه شده است تا چنانچه این موضوع در هیئت مدیره شرکت تصویب شود، عملیات اجرایی آن را آغاز کند.

معاون اقتصادی مالی فولاد مبارکه تصریح کرد: این در حالی است که همزمان سهامداران عمده فولاد حمایت خود از سهم فولاد با توجه به ارزندگی بالای سهم را آغاز کرده‌اند و این روند ادامه خواهد داشت. ضمن اینکه یکشنبه هفته آینده جلسه‌ای در ایمیدرو به منظور حمایت از سهام سهامداران و سرمایه‌گذاران شرکت‌های بورسی زیرمجموعه ایمیدرو با موضوع تشکیل صندوق سرمایه‌گذاری مشترک با سرمایه ۳۰ هزار میلیارد تومان برگزار می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.