تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 آذر 1397 - 18:34
کد خبر : 48888

حماس تصاویر کماندوهای اسرائیلی را منتشر کرد/تصویر

آرمان شرق: گردان های ‘عزالدین القسام’ شاخه نظامی حماس ضمن انتشار تصاویری از کماندوهای رژیم صهیونیسیتی در عملیات شکست خورده منطقه خان یونس، اعلام کرد: سرنخ های جدیدی درباره این عملیات کشف کرده است. به گزارش سایت ‘فلسطین الان’، القسام با صدور بیانیه ای افزود: ما توانستیم در کشف سرنخ های لازم درباره عملیات ویژه

آرمان شرق: گردان های ‘عزالدین القسام’ شاخه نظامی حماس ضمن انتشار تصاویری از کماندوهای رژیم صهیونیسیتی در عملیات شکست خورده منطقه خان یونس، اعلام کرد: سرنخ های جدیدی درباره این عملیات کشف کرده است.

به گزارش سایت ‘فلسطین الان’، القسام با صدور بیانیه ای افزود: ما توانستیم در کشف سرنخ های لازم درباره عملیات ویژه و خطرناکی که دشمن صهیونیستی برای حمله به خان یونس ترتیب داده بود، به مراحل پیشرفته ای برسیم.
شامگاه یکشنبه (۲۰ آبان ماه) گروهی از کماندوهای ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه ای در شرق خان یونس حمله کرده و یکی از فرماندهان ارشد گردان های شهید عزالدین القسام را به شهادت رساندند.
اما این عملیات ناکام ماند و با لو رفتن آن، درگیری هایی میان نیروهای مقاومت فلسطین و نیروهای ویژه رژیم اسرائیل ایجاد شد که در اثر آن شماری از نظامیان اسرائیلی کشته یا زخمی شدند.
القسام در بیانیه خود افزود: از روز عملیات تاکنون تحقیقات درباره کشف اطلاعات بیشتر درخصوص این عملیات ادامه دارد و تا کشف ادامه سرنخ ها در کنار مردم خود ایستاده ایم.
شاخه نظامی حماس تصاویری از نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی که در عملیات یاد شده حضور داشتند را به همراه خودروهایی که در علمیات از آن استفاده کردند، منتشر کرد.
القسام همچنین به مردم فلسطین اطمینان داده که مابقی سرنخ‌ های این عملیات ناموفق را کشف خواهد کرد و از آنها خواسته هر اطلاعاتی درباره این تصاویر دارند، در اختیار القسام قرار دهند.
گردان های القسام همچنین نام عملیات نیروهای مقاومت را که باعث شکست ماموریت نیروهای ویژه اسرائیل شده است، ‘حد السیف’ (لبه شمشیر) نامیده است.
به گفته کارشناسان پیروزی حماس در نبرد اخیر علیه رژیم صهیونیستی، باقیمانده قدرت بازدارندگی اسرائیل را نیز نابود کرد و نشان داد که تل آویو بازدارندگی ندارد بلکه بازداشته شده است.
در پی لو رفتن عملیات یاد شده در خان یونس، تنش ها و درگیری های گسترده ای میان دو طرف ایجاد شد و مقاومت اسلامی نیز در پاسخ به این عملیات، سرزمین های اشغالی را موشک باران کردند تا به طرف صهیونیستی گستردگی و افزایش برد موشکی و توانمندی خود را یادآوری کنند.
در پی ناکامی های اخیر رژیم صهیونیستی در نبرد با مقاومت، «اویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم اشغالگر قدس از سمت خود کناره گیری کرد و گروههای مقاومت فلسطین اعلام کردند که استعفای لیبرمن اذعان به شکست و ناتوانی رژیم صهیونیستی در رویارویی با مقاومت فلسطین است.

منبع: ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.