تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 مرداد 1397 - 13:28
کد خبر : 34755

کارخانه سیمان بیجار جان تازه گرفت

کارخانه سیمان بیجار جان تازه گرفت

آرمان شرق:کارخانه سیمان شهرستان بیجار تا سال آینده به طور کامل از خطر ورشکستگی نجات می یابد. مدیر عامل کارخانه سیمان بیجار گفت: کارخانه سیمان شهرستان بیجار تا سال آینده به طور کامل از خطر ورشکستگی نجات می یابد. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، ولی الله اخلاقی فرد در نشست خبری با اصحاب

آرمان شرق:کارخانه سیمان شهرستان بیجار تا سال آینده به طور کامل از خطر ورشکستگی نجات می یابد.

مدیر عامل کارخانه سیمان بیجار گفت: کارخانه سیمان شهرستان بیجار تا سال آینده به طور کامل از خطر ورشکستگی نجات می یابد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، ولی الله اخلاقی فرد در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان بیجار که در محل شرکت سیمان این شهرستان برگزار شد، با اشاره به احداث پروژه مهم “مولتی چنبر” اظهار کرد: کارخانه سیمان کردستان اولین کارخانه سیمان در خاورمیانه است که این تکنولوژی  را دارد.

وی افزود: در پروژه مولتی چنبر، سیمان آمیخته را با نام سیمان کامپوزیت تولید می‌کند و از مزایای این سیمان می توان به طول عمر ۱۰ برابری نسبت به سیمان های معمولی، ضد یخبندان، ضد سولفات، دوام بالا، نفوذ پذیری پایین و دوستدار محیط زیست بودن این نوع سیمان اشاره کرد.

مدیر عامل شرکت سیمان بیجار با اشاره به جابجایی کارخانه آهک دیواندره به بیجار ، گفت: این کارخانه در شهرستان دیواندره چندین سال در حالت نیمه کاره بوده است که اکنون پس از مونتاژ در شهرستان بیجار با هزینه‌ای حدود ۳۲ میلیارد تومان در کنار کارخانه سیمان این شهرستان با اشتغال زایی مستقیم ۴۲ نفری در حال فعالیت است.

وی تصریح کرد: با تدابیری که اندیشیده شده است این شرکت حدود ۵۰ درصد از خطر ورشستگی نجات یافته است. با افزایش سرمایه ۱۰۰ میلیارد تومانی و افزایش قیمت سیمان این کارخانه تا سال آینده به طور کامل از خطر ورشستگی نجات می یابد.

اخلاقی فرد با ذکر اینکه ۹۸ درصد سنوات کارکنان و کارگران این شرکت با مبلغی بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان پرداخت شده است، ادامه داد: ۲۶۵ نفر از نیروهای این کارخانه بازنشسته شده و ۲۶۰ نفر نیروی جدید به بدنه این کارخانه اضافه شده است .

وی با تأکید بر اینکه کارخانه سیمان این شهرستان هیچ مشکلی در تولید سیمان ندارد، خاطرنشان کرد: این کارخانه روزانه توانایی تولید ۶۰۰۰ تن سیمان را دارد ولی با توجه به برخورد با فصل برداشت گندم و نبود کامیون در شهرستان روزانه فروش ۲۵۰۰ تن سیمان داخلی و خارجی باطل می شود.

مدیر عامل شرکت سیمان بیجار با اشاره به اینکه کارگران این کارخانه هیچ حقوق معوقه‌ای ندارند، یادآور شد: پیمانکار خاطی از کارخانه اخراج شده و تمامی حقوق های معوقه پرسنل این کارخانه پرداخت شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.