تاریخ انتشار : دوشنبه 25 دی 1402 - 23:21
کد خبر : 146971

درخواست ۳۰ میلیارد تومانی استقلال خوزستان برای رضایتنامه آقایی‌پور!

درخواست ۳۰ میلیارد تومانی استقلال خوزستان برای رضایتنامه آقایی‌پور!

آرمان شرق-گروه ورزش:پیش از این هم البته گمانه‌زنی زیادی درباره درخواست ۳۰ میلیاردی استقلال خوزستان برای صدور رضایتنامه جواد آقایی‌پور، مهاجم ۳ گله این تیم، شکل گرفته بود که البته اکنون به صورت رسمی به باشگاه پرسپولیس ابلاغ شده است.

درخواست ۳۰ میلیارد تومانی استقلال خوزستان برای رضایتنامه آقایی‌پور!

پاسخ رسمی استقلال خوزستان به درخواست پرسپولیس

به گزارش “ورزش سه”، جواد آقایی‌پور، مهاجم گیلانی و ۲۴ ساله استقلال خوزستان که بعد از دبل مقابل پرسپولیس به چهره ویژه نقل و انتقالاتی پنجره زمستانی تبدیل شد، با درخواست رسمی سرخپوشان برای انتقال به تهران و پوشیدن پیراهن این تیم مواجه شد.

باشگاه پرسپولیس طی هفته گذشته درخواست رسمی خود را برای این انتقال به استقلال خوزستان ارسال کرده بود و در انتظار پاسخ آبی‌پوشان جنوبی بود. در این رابطه ساعاتی پیش باشگاه استقلال خوزستان پاسخ جالبی به این درخواست داده است.

این باشگاه با اشاره به اهمیت نقل و انتقالات و این بازیکن به پرسپولیس اعلام کرده است که در صورت دریافت ۳۰ میلیارد تومان، رضایتنامه وی را برای پرسپولیس صادر خواهد کرد. درخواستی که خیلی زود از سوی باشگاه پرسپولیس رد شد و آنها مدعی شدند در شرایط کنونی قادر به انجام این موضوع نخواهند بود.

1979105

پیش از این هم البته گمانه‌زنی زیادی درباره درخواست ۳۰ میلیاردی استقلال خوزستان برای صدور رضایتنامه جواد آقایی‌پور، مهاجم ۳ گله این تیم، شکل گرفته بود که البته اکنون به صورت رسمی به باشگاه پرسپولیس ابلاغ شده است.

نجفی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزش سه این موضوع را تایید کرد: شرایط سختی برای نیم فصل دوم داریم و مسلما باید برنامه‌ریزی و نگاه ویژه‌ای به سرمایه‌های خود داشته باشیم. آقایی‌پور نیز در کنار چندین بازیکن دیگر ما که موردتایید کادرفنی هستند، جزء سرمایه‌های باشگاه محسوب می‌شوند و طبیعی است که موفقیت باشگاه باید در ابتدا به دنبال حفظ آنها باشیم. هم آقایی‌پور و هم چند بازیکن دیگر ما با پیشنهاداتی برای پنجره زمستانی مواجه شده‌اند و این نشان می‌دهد که فارغ از جایگاهی که اکنون در جدول داریم، تیم از نظر کیفی توانسته شرایط خوبی را دنبال کند. با این حال هدف اصلی ما تقویت تیم خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.