تاریخ انتشار : جمعه 18 اسفند 1402 - 23:04
کد خبر : 149860

کارت زرد کنعانی‌ زادگان اشتباه بود/گل عبدالکریم حسن صحیح بود/ اعتراض پرسپولیس

کارت زرد کنعانی‌ زادگان اشتباه بود/گل عبدالکریم حسن صحیح بود/ اعتراض پرسپولیس

آرمان شرق-گروه ورزش:کارشناس داوری اضافه کرد: در دقیقه ۴۸ کمک داور دوم برای اعلام آفساید گل عبدالکریم حسن خیلی عجله کرد زیرا این مدافع قطری دست کم یک متر عقب‌تر از بازیکن فولاد بود و اگر رضا حیدری عجله نمی‌کرد، یک گل زیبا تایید و کار خوب کمک داور نشان داده می‌شد.

کارت زرد کنعانی‌ زادگان اشتباه بود/گل عبدالکریم حسن صحیح بود/ اعتراض پرسپولیس

کارشناس داوری: 2 اشتباه داوری به ضرر پرسپولیس در بازی با فولاد

کارشناس داوری به تحلیل قضاوت دیدار پرسپولیس مقابل فولاد پرداخت.

حیدر سلیمانی در گفت و گو با فارس، درمورد قضاوت دیدار پرسپولیس و فولاد، اظهار داشت: در نیمه اول این بازی ۲ صحنه جنجالی داشتیم. اولین مورد کارت زرد کنعانی‌ زادگان بود که البته داور اشتباه کرد. در صورتی باید به بازیکن خاطی کارت زرد بدهیم که یا از یک حمله موثر جلوگیری کرده باشد که این صحنه در کنار خط طولی انجام شد و حمله موثری نبود زیرا مدافعان دیگر پرسپولیس هم حضور داشتند. ضمن اینکه کنعانی خطای بی پروا و بدون ملاحظه‌ای انجام نداد.

وی اضافه کرد: در دقیقه ۳۰ توپ به دست موسی کولیبالی برخورد کرد که البته مدافع فولاد سعی داشت دست خود را از مسیر توپ خارج کند اما در لحظه آخر، توپ به دستش برخورد کرد در شرایطی که دست موسی باز نبود و در امتداد بدن قرار داشت. به همین دلیل داور مجاب به اعلام پنالتی نشد.

کارشناس داوری اضافه کرد: در دقیقه ۴۸ کمک داور دوم برای اعلام آفساید گل عبدالکریم حسن خیلی عجله کرد زیرا این مدافع قطری دست کم یک متر عقب‌تر از بازیکن فولاد بود و اگر رضا حیدری عجله نمی‌کرد، یک گل زیبا تایید و کار خوب کمک داور نشان داده می‌شد.

سلیمانی عنوان کرد: در صحنه پنالتی منجر به گل سوم پرسپولیس کمک داور یک پنالتی خوب را اعلام کرد زیرا مهدوی خوب نتوانست صحنه را ببیند. به دلیل این هند غیرتعمدی که مانع به ثمر رسیدن گل پرسپولیس شد، اخراج مجتبی نجاریان هم درست بود.

بررسی رفتار عجیب داور چهارم بازی پرسپولیس – فولاد در جلسه اضطراری کمیته داوران

رفتار داور چهارم دیدار تیم‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان در نشست اضطراری کمیته داوران بررسی خواهد شد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیرمهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون درباره اتفاقات رخ داده مربوط به عملکرد داور چهارم دیدار پرسپولیس و فولاد خوزستان عنوان کرد: بر اساس اعلام خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران، مباحث مربوط به این موضوع در جلسه اضطراری کمیته داوران فدراسیون که به‌زودی برگزار خواهد شد، مورد بررسی قرار گرفته و تصمیمات مقتضی در این باره اتخاذ خواهد شد.

در دیدار تیم‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان که با برتری ۴ بر ۲ پرسپولیس همراه بود، حسین زیاری داور چهارم مسابقه مقابل یکی از دوربین‌های صداوسیما قرار گرفت و به این دوربین اجازه تصویربرداری نمی‌داد!

اعتراض باشگاه پرسپولیس به اخطار کنعانی‌

باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای، به تصمیم داور در دادن کارت زرد به مدافع ملی‌پوش پرسپولیس اعتراض کرد.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان در شرایطی با برتری قرمزپوشان پایتخت همراه شد که پرسپولیس با ارائه یک بازی زیبا و جذاب و همچنین پر گل توانست دو بار کامبک کند و در نهایت با برتری چهار بر دو، تیم فولاد را شکست دهد.

مهم‌ترین صحنه این بازی علاوه بر چند اشتباه پی در پی داور، ارائه کارت زرد به محمد حسین کنعانی‌زادگان بود که این کارت، حضور این بازیکن را در بازی بعدی سرخپوشان مانع خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.