تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 بهمن 1402 - 8:13
کد خبر : 147794

پشت پرده عدم توافق استقلال و ذوب‌آهن؛ ۲۷ میلیاردِ ناقابل!

پشت پرده عدم توافق استقلال و ذوب‌آهن؛ ۲۷ میلیاردِ ناقابل!

آرمان شرق-گروه ورزش:مذاکرات باشگاه استقلال با همتای اصفهانی برای جذب وینگر تیم فوتبال این باشگاه که در فهرست سرمربی استقلال قرار دارد، به بن‌بست خورده است اما پشت پرده این عدم توافق، چیزی نیست جز «بند فسخ»!

پشت پرده عدم توافق استقلال و ذوب‌آهن؛ ۲۷ میلیاردِ ناقابل!

پشت پرده عدم توافق استقلال و ذوب‌آهن؛ ۲۷ میلیاردِ ناقابل!

یکی از بازیکنانی که در فهرست جواد نکونام، سرمربی استقلال برای نیم فصل دوم لیگ برتر قرار داشت، محمد حسین اسلامی، وینگر ذوب‌آهن بود.

طی روزهای گذشته مذاکرات زیادی میان باشگاه استقلال و ذوب‌آهن اصفهان انجام شد اما طرفین در نهایت بر سر اسلامی به توافق نرسیدند.

نکونام در گفت‌وگوی اخیرش که در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی انجام داد، بدون ذکر نام اسلامی گفته بود: او بازیکنی است که می‌توانیم پول آپشن قراردادش را بدهیم و به تیم ما بیاید. اینکه زیاد و کم است را من نمی‌توانم تعیین کنم. با مدیرعامل و سرمربی پرسپولیسی تیم در رستوران جلسه می‌گذارند و آنها نیز می گویند نمی‌شود! مگر این افراد دنبال استقلال هستند؟! چون پرسپولیسی هستند. اما بازیکن بند قرارداد دارد. می‌تواند پولش را بدهند و بازیکن را جذب کنند.

محمد ربیعی، سرمربی ذوب‌آهن در واکنش به پیشنهاد استقلال به ذوب آهن به بند فسخ موجود در قرارداد اسلامی پرداخت و اعلام کرد که خروج اسلامی باید در یک توافق برد- برد برای استقلال و ذوب‌آهن اتفاق بیفتد.

گفته می‌شود بند فسخی که در قرارداد اسلامی وجود دارد، ۳۰۰ هزار دلار است و این بازیکن برای جدایی از باشگاه خود باید این رقم را پرداخت کند!

اگر آبی‌پوشان بخواهند بند فسخ اسلامی را با قیمت دلار در بازار امروز(حدود ۵۸ هزار تومان) فعال کنند، باید بیش از ۱۷ میلیارد تومان پرداخت کنند؛ البته این به جز پولی است که باشگاه استقلال باید برای «نیم‌فصل» بازی کردن به او پرداخت کند!

البته پرداخت پول رضایت‌نامه بیش از ۱۷ میلیارد تومانی به همراه حداقل ۱۰ میلیارد تومان بابت دستمزد برای بازیکنی که فقط یک نیم فصل به پایان قراردادش باقی مانده است، به نظر نمی‌رسد منطقی باشد زیرا با صرف این هزینه می‌توان یک فوتبالیست خوب خارجی را به ایران آورد./منبع: ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.