تاریخ انتشار : سه شنبه 3 بهمن 1402 - 17:52
کد خبر : 147498

ترکیب ایران مقابل امارات اعلام شد

ترکیب ایران مقابل امارات اعلام شد

آرمان شرق-گروه ورزش:تیم ملی فوتبال ایران پس از کسب دو پیروزی متوالی مقابل فلسطین و هنگ‌کنگ، از ساعت ۱۸:۳۰ امشب در ورزشگاه اجوکیشن‌سیتی برابر امارات قرار می‌گیرد که در صورت تساوی یا برد در این بازی صدرنشین گروه C خواهد شد و قلعه‌نویی با انتخاب ترکیب هجومی به دنبال رقم زدن این اتفاق است.علیرضا بیرانوند مثل دو بازی قبلی دروازه‌بان تیم ملی ایران است و به دنبال نمایش درخشان برابر امارات و ثبت دومین کلین‌شیت پیاپی است.

ترکیب ایران مقابل امارات اعلام شد

ترکیب ایران مقابل امارات اعلام شد

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی فوتبال ایران پس از کسب دو پیروزی متوالی مقابل فلسطین و هنگ‌کنگ، از ساعت ۱۸:۳۰ امشب در ورزشگاه اجوکیشن‌سیتی برابر امارات قرار می‌گیرد که در صورت تساوی یا برد در این بازی صدرنشین گروه C خواهد شد و قلعه‌نویی با انتخاب ترکیب هجومی به دنبال رقم زدن این اتفاق است.

علیرضا بیرانوند مثل دو بازی قبلی دروازه‌بان تیم ملی ایران است و به دنبال نمایش درخشان برابر امارات و ثبت دومین کلین‌شیت پیاپی است.

1980705

محمدحسین کنعانی‌زادگان هم دوباره در جمع ۱۱ نفر اصلی دیده می‌شود و شجاع خلیل‌زاده نیز پس از یک مسابقه غیبت به دلیل آسیب‌دیدگی به خط دفاعی و ترکیب ایران بازگشته و از ابتدا برابر امارات به میدان خواهد رفت.

1980860

در سمت راست خط دفاعی صادق محرمی نسبت به رامین رضاییان ترجیح داده شده تا مثل جدال با فلسطین که در بین نفرات اصلی بود، مقابل امارات هم در ترکیب دیده شود و در سمت چپ دفاع هم یک تغییر اتفاق افتاده که احسان حاج‌صفی دوباره به جمع ۱۱ نفر بازگشته و جانشین میلاد محمدی شده است.

1923229

هافبک دفاعی تیم ملی ایران مقابل امارات سعید عزت‌اللهی است و این بازیکن که مقابل فلسطین حضور ثابت و برابر هنگ‌کنگ به‌عنوان یار جانشین به زمین رفته بود، جای روزبه چشمی را گرفته است.

1979067

سامان قدوس مطابق انتظار مهره مورد اعتماد امیر قلعه‌نویی در خط میانی است که در سومین بازی پیاپی در جمع نفرات اصلی دیده می‌شود.

1978719

علیرضا جهانبخش برخلاف دو دیدار گذشته که جزء ۱۱ بازیکن اصلی ایران بود، امروز برابر امارات از ترکیب خارج شده تا علی قلی‌زاده برای نخستین‌بار در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ به میدان برود ولی در پست وینگر چپ مهدی قایدی پس از دو نمایش درخشان و دو گل در جام از ابتدا به کار گرفته شده است.

1976184

مهدی طارمی هم یکی دیگر از مهره‌های تیم ملی است که برای سومین بازی پیاپی در ترکیب دیده می‌شود و به دنبال زدن نخستین گل خود در جام ملت‌های آسیا است و سردار آزمون هم پس از دو مسابقه غیبت در جمع ۱۱ نفر اصلی بین نفرات ثابت دیده می‌شود و جانشین شهریار مغانلو شده است.

1982209

ترکیب تیم ملی ایران مقابل امارات :

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، صادق محرمی، احسان حاج‌صفی، سعید عزت‌اللهی، سامان قدوس، علی قلی‌زاده، مهدی قایدی، مهدی طارمی و سردار آزمون.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.