تاریخ انتشار : دوشنبه 13 شهریور 1402 - 5:47
کد خبر : 138154

پرسپولیس امکان جذب نبیل باهویی ملی پوش سوئدی را دارد؟

پرسپولیس امکان جذب نبیل باهویی ملی پوش سوئدی را دارد؟

آرمان شرق-گروه ورزش:باهویی ۳۲ ساله که سابقه بازی در تیم ملی سوئد را در کنار فوق ستاره‌ای مثل زلاتان ایبراهیموویچ دارد، بعد از اینکه فصل قبل در لیگ قطر و باشگاه القطر در گلزنی ناکام بود، هم اکنون بدون تیم است و مشکلی برای پیوستن به پرسپولیس ندارد.

پرسپولیس امکان جذب نبیل باهویی ملی پوش سوئدی را دارد؟

مهاجم سابق تیم ملی سوئد یکی از نفرات معرفی شده به یحیی گل‌محمدی است.

صدانلاین: در ادامه روند معرفی مهاجمان مختلف به باشگاه پرسپولیس و یحیی گل محمدی، به تازگی نبیل باهویی به باشگاه پرسپولیس لینک شده و گفته می شود این بازیکن یکی از گزینه‌های مدنظر یحیی گل‌محمدی برای تقویت خط حمله تیمش است. از آنجاییکه مهلت نقل و انتقالات در ایران به پایان رسیده، پرسپولیس فقط مهاجمی را می‌تواند جذب کند که آزاد باشد و با هیچ باشگاهی قرارداد نداشته باشد.

باهویی ۳۲ ساله که سابقه بازی در تیم ملی سوئد را در کنار فوق ستاره‌ای مثل زلاتان ایبراهیموویچ دارد، بعد از اینکه فصل قبل در لیگ قطر و باشگاه القطر در گلزنی ناکام بود، هم اکنون بدون تیم است و مشکلی برای پیوستن به پرسپولیس ندارد. با این حال شنیده‌های ما حاکی از آن است که این مهاجم سوئدی گزینه اصلی یحیی برای پرسپولیس نیست و صرفا جزو گزینه‌هایی است که به او معرفی شده است.

گل‌محمدی هم چنان به دنبال مهاجم بهتری است و سعی می‌کند در فرصت اندک باقی مانده گزینه باکیفیتی را به مدیران باشگاه پرسپولیس معرفی کند. با این حال در صورتی که گزینه اصلی برای آمدن به پرسپولیس موافقت نکند و با او توافق انجام نشود، سرمربی پرسپولیس به سراغ جذب گزینه‌های بعدی و آلترناتیو خواهد رفت که نبیل باهویی سوئدی هم جزو آن‌هاست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.