تاریخ انتشار : شنبه 22 دی 1397 - 20:14
کد خبر : 54376

منشاء بوی بد تهران دفع زباله ها نیست!

منشاء بوی بد تهران دفع زباله ها نیست!

آرمان شرق: مرکز محیط زیست دانشگاه تهران درباره شناسایی منشا بوی نامطبوع چندروز پیش پایتخت در حال تحقیق است. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایرنا، ” استاندار تهران با اعلام این خبر گفت: ما نگفتیم این بو مربوط به محل دفن زباله های آرادکوه است چراکه جهت وزش باد از غرب به شرق

آرمان شرق: مرکز محیط زیست دانشگاه تهران درباره شناسایی منشا بوی نامطبوع چندروز پیش پایتخت در حال تحقیق است.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایرنا، ” استاندار تهران با اعلام این خبر گفت: ما نگفتیم این بو مربوط به محل دفن زباله های آرادکوه است چراکه جهت وزش باد از غرب به شرق است و هیچ ارتباطی به موضوع زباله های آرادکوه ندارد.

انوشیران محسنی بندپی روز شنبه در حاشیه مراسم بازدید از بیمارستان لقمان تهران و دیدار با پرستاران این مرکز به خبرنگاران گفت: احتمال زیاد دارد علت آن بو ماده شیمیایی گاز «so2» بوده باشد زیرا این گاز آن روز نسبت به گازهای دیگر در مرکز تهران زیادتر بوده است.

وی همچنین تاکید کرد: ما نگفته ایم این بو مربوط به محل دفن زباله های آرادکوه است چراکه جهت وزش باد از غرب به شرق است و هیچ ارتباطی به موضوع زباله های آرادکوه ندارد.

صبح امروز یک خبرگزاری به نقل از استاندار تهران در تیتر خبر خود اعلام کرد که منشا بوی نامطبوع پایتخت زباله های آرادکوه بوده که استاندار این موضوع را رد و تاکید کرد که به طور کلی درباره بوی نامطبوعی که از مدت ها پیش در حوالی فرودگاه امام خمینی(ره) در جنوب تهران وجود دارد صحبت کرده است.

عصر ۱۲ دیماه جاری انتشار بوی نامطبوع در برخی نقاط شهر تهران خبرساز شده بود.

استاندار تهران روزهای گذشته برخی گمانه زنی ها به عنوان علت این بو شامل فعال شدن گسل ها و فعالیت آتشفشان دماوند را رد کرد و گفت: ارتباط این بو با فعال شدن گسل ها کاملا منتفی است چرا که هیچ تغییری در آب های زیرزمینی مشاهده نشد، از طرفی زلزله‌های هفته اخیر مورد بررسی قرار گرفت و خوشبختانه حتی تکان‌های کوچک هم شاهد نبودیم.

به گفته محسنی بندپی ارتباط بوی نامطبوع تهران با فعال شدن آتشفشان دماوند نیز کاملا رد شده است، چرا که جهت غالب وزش باد از غرب به شرق بوده و دماوند در شمال شرق آن هم با فاصله بسیار زیاد قرار دارد./ ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.