تاریخ انتشار : شنبه 31 شهریور 1397 - 20:19
کد خبر : 40997

واکنش نوبخت و محسن رضایی به حادثه تروریستی اهواز

واکنش نوبخت و محسن رضایی به حادثه تروریستی اهواز

آرمان شرق: در پی حادثه تروریستی امروز اهواز، شخصیت ها و مقامات مختلف کشوری و لشکری به این حادثه واکنش نشان دادند. به گزارش آرمان شرق، محمد باقر نوبخت، معاون رئیس جمهوری در پی این حادثه نوشت: بسم الله الرحمن الرحیم انالله و انا الیه راجعون شهادت مظلومانه و جانسوز جمعی از فرزندان رشید و

آرمان شرق: در پی حادثه تروریستی امروز اهواز، شخصیت ها و مقامات مختلف کشوری و لشکری به این حادثه واکنش نشان دادند.

به گزارش آرمان شرق، محمد باقر نوبخت، معاون رئیس جمهوری در پی این حادثه نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

شهادت مظلومانه و جانسوز جمعی از فرزندان رشید و شجاع ملت ایران که در میان آنها زنان و کودکان نیز دیده می‌شوند و در اقدام تروریستی گروهکی حقیر و مزدور در جریان رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز به لقاءالله شتافتند، ملت ایران را داغدار کرد.

تروریست‌های وابسته و مزدوران وطن‌فروش بدانند که نمی‌توانند با انجام این دست از اقدامات ضد انسانی و خائنانه در عزم استوار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم بزرگ ایران در مبارزه با تروریسم و شرارت خللی وارد کنند و بدون تردید مرتکبین این جنایت غیرانسانی و نفرت‌انگیز را به سزای اعمال ننگین‌شان می‌رساند.

ضمن تسلیت این ضایعه بزرگ به رهبر معظم انقلاب، خانواده های داغدار این عزیزان، همرزمان آنها در نیروهای مسلح و همه آحاد ملت بزرگوار و صبور ایران، از خداوند متعال برای شهدای این حادثه غمبار علو درجات و معیّت با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) و برای خانواده‌های عزادار و بزرگوار این عزیزان صبر و اجر مسألت دارم.

همچنین محسن رضایی فرمانده سابق سپاه و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در پیامی آورده است:

تروریست‌ها در سالروز حمله صدام به ایران، با کشتار مردم، جشن خون گرفتند. ما جشن آنها را به عزایی پشیمان کننده‌تر از عقوبت صدام و داعش تبدیل خواهیم کرد.

وی افزود: از وزارت‌خارجه انتظار می‌رود در اسرع وقت از کشورهایی که تروریست‌ها در آنند، تحویل آنها را بخواهد و به آن کشورها اطلاع دهد که عواقب هر نوع تأخیر به عهده آنهاست.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در پیامی توئیتری در پاسخ به حمایت آشکار مشاور ولیعهد ابوظبی از تروریست‌ها نوشت: مشاور بی‌خرد و خود فروخته ولیعهد ابوظبی با نقض آشکار قوانین بین‌الملل بر دخالت بیگانگان در حادثه تروریستی اهواز صحه گذاشت. پشیمانی سختی در انتظار اوست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.