تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 مهر 1402 - 16:04
کد خبر : 139720

مهاجرانی: پرسپولیس می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا قدرت واقعی خود را نشان دهد

مهاجرانی: پرسپولیس می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا قدرت واقعی خود را نشان دهد

آرمان شرق-گروه ورزش:مهاجرانی در پایان درباره انتقادها از یحیی گل‌محمدی پس از شکست پرسپولیس مقابل النصر عنوان کرد: به نظر من پرسپولیس بد کار نکرد. اگر میلاد سرلک اخراج نمی‌شد النصر کار سختی برای شکست پرسپولیس داشت. به نظر من پرسپولیس می‌تواند در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا قدرت واقعی خود را نشان دهد.

مهاجرانی: پرسپولیس می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا قدرت واقعی خود را نشان دهد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ایرنا،حشمت مهاجرانی در خصوص تاثیر حضور ستاره‌های مطرح فوتبال دنیا در تیم‌های عربستانی اظهار داشت: رونالدو، نیمار و بنزما نیستند که تیم‌های خود را به موفقیت می‌رسانند بلکه این تیم ها هستند که باعث ستاره شدن بازیکنان می‌شود و اگر کار تیمی و هماهنگی وجود نداشته باشد حضور ستاره‌ها در یک تیم تاثیر چندانی نخواهد داشت. بعد از چند سال تیم‌های عربستانی قرار است در ایران بازی کنند. همیشه گفته‌ایم که بزرگترین سرمایه ما، هواداران هستند و به جرات می‌توانیم ادعا کنیم هوادارانی که استقلال، پرسپولیس و سپاهان دارند هیچ تیم دیگری در آسیا ندارد و یار دوازدهم ما بوده‌اند؛ اما متاسفانه پرسپولیس در بازی با تیم النصر از حضور هواداران خود محروم بود.

سرمربی اسبق تیم ملی ایران در مورد بازی دوستانه شاگردان قلعه‌نویی برابر بلغارستان گفت : تیم ملی نمایش قابل قبولی در برابر تیم خوب بلغارستان داشت و در نهایت به پیروزی رسید. بازی‌های دوستانه می‌تواند کمک بزرگی به تیم ملی کند اما نمی‌تواند معیار قضاوت ما در مورد کادرفنی و تیم ملی باشد. جام ملت‌های آسیا به مراتب سخت‌تر از انتخابی جام‌جهانی است. در انتخابی جام‌جهانی می‌توان به عنوان تیم دوم هم صعود کرد اما در جام ملت‌ها تنها یک تیم است که در پایان قهرمان می‌شود.

وی افزود: ژاپن، کره‌جنوبی و استرالیا در جام‌جهانی نتایج قابل توجهی گرفتند و فوتبال عربستان نیز کاملا متحول شده و همین موضوع کار ما را سخت خواهد کرد. مهم‌ترین نکته‌ای که باید کادرفنی تیم ملی به آن توجه کند این است که ستاره، تیم را درست نمی‌کند بلکه عملکرد تیمی است که باعث می‌شود یک بازیکن ستاره شود.

مهاجرانی در پایان درباره انتقادها از یحیی گل‌محمدی پس از شکست پرسپولیس مقابل النصر عنوان کرد: به نظر من پرسپولیس بد کار نکرد. اگر میلاد سرلک اخراج نمی‌شد النصر کار سختی برای شکست پرسپولیس داشت. به نظر من پرسپولیس می‌تواند در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا قدرت واقعی خود را نشان دهد.

کارشناس فوتبال ایران با تاکید بر تعامل دوطرفه تیم ملی و باشگاه‌ها گفت: مربی از همه جهات چه از نظر فیزیکی و روانی باید تمامی بازیکنان را برای حضور در رقابت‌ها آماده نگه داشته باشد. بنا بر هر دلیلی ممکن است یک بازیکن یک بازی مهم را از دست بدهد و این موضوع کاملا اجتناب ناپذیر است و نباید تبدیل به یک معضل برای تیم باشگاهی شود. همیشه مشکل مربیان در ایران از آنجایی شروع می‌شود که به بازیکنان ذخیره و جوان‌تر میدان نمی‌دهند و در چنین شرایطی ضربه می‌خورند. ما باید به بازیکنان جوان‌تر که انگیزه‌ای بالای دارند این فرصت را بدهیم و به آنها اعتماد کنیم و میدان بدهیم که در چنین شرایطی لطمه‌ای به تیم ملی و باشگاه‌ها نخورد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.