تاریخ انتشار : جمعه 16 تیر 1402 - 17:41
کد خبر : 134035

معمای فهرست نهایی پرسپولیس

معمای فهرست نهایی پرسپولیس

آرمان شرق-گروه ورزش:باشگاه پرسپولیس در تلاش است عمری و عبدی را در لیست بازیکن آزاد قرار دهد آمد در غیر این صورت این شوک نقل و انتقالات پرسپولیس را به طور کلی تحت تاثیر خود قرار خواهد داد و قرمزها اکنون برای خرید مهاجم موردنظر، علاوه باید یک بازیکن دیگر را هم در لیست خروجی قرار بدهند یا از بین میلاد سرلک و عیسی آل‌کثیر، قید تمدید قرارداد با یک بازیکن را بزنند.

معمای فهرست نهایی پرسپولیس

سه پرسپولیسی در لیست مازاد یحیی! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، تیم پرسپولیس در روزهای گذشته شرایط خاصی را در نقل و انتقالات خود داشته است. در سه روز اخیر، سیامک نعمتی، کمال کامیابی‌نیا و احمد گوهری از جمع بزرگسالان پرسپولیس جدا شدند تا فهرست سرخپوشان کاملا دچار تغییر شود.

هم اکنون در لیست ۱۹ نفره بازیکنان پرسپولیس، ۱۸ نفر حضور دارند. این در حالی است که میلاد سرلک و عیسی آل‌کثیر بازیکنانی هستند که قراردادی با پرسپولیس ندارند و در صورت تمدید قرارداد به این فهرست اضافه خواهند شد.

نکته مهم در مورد لیست سرخپوشان این است که حالا با جدایی کمال، جا برای وحدت حنانوف نیز باز شده و یحیی گل‌محمدی او را در تیم حفظ کرده و یک سهمیه بزرگسالان را به وحدت داده است.

1895369
باتوجه به اینکه تنها ۱۹ بازیکن می‌توانند در سهمیه بزرگسالان قرار بگیرند، پرسپولیس اکنون یک بازیکن اضافه در لیست خود دارد.

از بین بازیکنان پرسپولیس علیرضا بیرانوند، سینا اسدبیگی، مسعود ریگی، امید عالیشاه و سعید صادقی نفراتی هستند که قرارداد دو ساله با پرسپولیس دارند اما دیگر بازیکنان تنها یک سال دیگر تحت قرارداد پرسپولیس هستند و به عبارتی قرارداد ۱۱ بازیکن در پایان فصل به اتمام خواهد رسید.

نکته دیگر اینکه لئاندرو پریرا تحت قرارداد پرسپولیس است اما به تمرینات فراخوانده نشده تا به این ترتیب در مسیر جدایی از سرخپوشان قرار بگیرد. باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا راهی برای فسخ بی دردسر با این بازیکن پیدا کند و در این صورت او نیز از جمع بازیکنان پرسپولیس کنار می‌رود و فردا با او فسخ می کند.

با این حال ابهام مهم در مورد مهدی عبدی و محمد عمری بود که باتوجه به انتقال از آکادمی به تیم اصلی و بر اساس قوانین جدید، این تصور می‌شد که دارای معافیت خواهند بود و در لیست سهمیه آزاد قرار خواهند گرفت اما پیگیری خبرنگار “ورزش سه” از اعضای کمیته نقل و انتقالات نشان می‌دهد که مهدی عبدی و محمد عمری در این دسته قرار ندارند.

1895370

البته از ظاهر قوانین اینطور برمی‌آمد که عبدی و عمری باتوجه به اینکه مستقیما از آکادمی به پرسپولیس آمده‌اند، در این معافیت جای خواهند گرفت اما یک عضو کمیته نقل و انتقالات در توضیح به “ورزش سه” اعلام کرد که این قانون شامل عبدی و عمری نمی‌شود – هرچند که شاید پرسپولیسی‌ها از این توضیح متقاعد نشوند.

باشگاه پرسپولیس در تلاش است عمری و عبدی را در لیست بازیکن آزاد قرار دهد آمد در غیر این صورت این شوک نقل و انتقالات پرسپولیس را به طور کلی تحت تاثیر خود قرار خواهد داد و قرمزها اکنون برای خرید مهاجم موردنظر، علاوه باید یک بازیکن دیگر را هم در لیست خروجی قرار بدهند یا از بین میلاد سرلک و عیسی آل‌کثیر، قید تمدید قرارداد با یک بازیکن را بزنند.

نکته عجیب اینکه سرخپوشان به دنبال جذب حسین کنعانی هم هستند که در این صورت باید منتظر تعداد بازیکن خروجی بیشتر در لیست بازیکنان پرسپولیس ماند و احتمالا باید منتظر چند خروجی غیرمنتظره دیگر بعد از کمال و گوهری هم ماند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.