تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مهر 1397 - 11:46
کد خبر : 44628

مدل زیبا و جدید «نیسان» را ببینید و بشناسید/ تصاویر

آرمان شرق: نیسان استرالیا با معرفی کراس اوور نیسمو جیوک، سه گانه مدل های نیسموی خود را تکمیل کرد. نیسان جیوک نیسمو RS عضو جدیدی در کنار خودروهای اسپرت GT-R نیسمو و ۳۷۰Z نیسمو خواهد بود اما هدف آن تمرکز بر تمایل به شاسی بلندها است. این خودرو هم چنین ارزان ترین مدل نیسمو محسوب

آرمان شرق: نیسان استرالیا با معرفی کراس اوور نیسمو جیوک، سه گانه مدل های نیسموی خود را تکمیل کرد.

نیسان جیوک نیسمو RS عضو جدیدی در کنار خودروهای اسپرت GT-R نیسمو و ۳۷۰Z نیسمو خواهد بود اما هدف آن تمرکز بر تمایل به شاسی بلندها است.

 آشنایی بیشتر با نسخه نیسمو از نیسان جیوک + عکس

این خودرو هم چنین ارزان ترین مدل نیسمو محسوب می شود که ۳۷۷۹۰ دلار با گیربکس دستی شش سرعته و ۴۱۴۹۰ دلار با گیربکس CVT اتوماتیک قیمت دارد.

همین امر باعث شده تا این خودرو در صدر مدل های نیسان جیوک ۲۰۱۹ قرار بگیرد که هفته گذشته رونمایی شد. عناصر نیسمو در این خودرو ظاهری و فنی هستند.

بسته ارتقایی بدنه نیسمو به منظور ایجاد ظاهری متفاوت در این خودرو شامل نوار قرمز نمادین در کناره ها و جلو، سپرهای اصلاح شده و اسپویلر سقف عقب است. رینگ های این خودرو بزرگ تر از نسخه Ti-S جیوک نیستند اما از طراحی ۱۰ پره نیسمو RS بهره می برند.

 آشنایی بیشتر با نسخه نیسمو از نیسان جیوک + عکس

کابین این مدل نیسمو با صندلی های اسپرت جیر با دوخت قرمز، فرمان آلکانترا، تزئینات مشکی براق و جیر و کف پایی های با برند نیسمو تکمیل می شود.

موتور ۱.۶ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر نیسمو در این خودرو با نسخه Ti-S آن مشترک است اما دارای مپینگ ارتقا یافته موتور، ارتقای توربو و افزایش قدرت و گشتاور است.

این موتور در حالت دستی قدرت ۱۶۰ کیلووات و گشتاور ۲۸۰ نیوتون متر و در حالت CVT قدرت ۱۵۷ و گشتاور ۲۵۰ نیوتون متر دارد.

میزان بهره وری سوخت این خودرو ۷.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر برای مدل دستی و ۷.۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر برای گیربکس CVT است.

 آشنایی بیشتر با نسخه نیسمو از نیسان جیوک + عکس

منبع خبر : خبر خودرو

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.