تاریخ انتشار : شنبه 7 بهمن 1402 - 12:24
کد خبر : 147661

عبدالکریم پرسپولیس در اوج آمادگی

عبدالکریم پرسپولیس در اوج آمادگی

آرمان شرق-گروه ورزش:شنیده‌ها از دبی حاکی از آن است که عبدالکریم آمادگی بسیار بالایی را در این چند روز نشان داده و اگر اتفاق خاصی نیفتد، احتمالا او از همان بازی نخست سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس را در اختیار خواهد گرفت و به مدافع فیکس پرسپولیس تبدیل خواهد شد.

عبدالکریم پرسپولیس در اوج آمادگی

عبدالکریم پرسپولیس را سورپرایز کرد!

به گزارش “ورزش سه”، مدافع ۳۰ ساله فوتبال قطر، اولین بازیکن تاریخ پرسپولیس و البته مرد سال سابق آسیا؛ او عبدالکریم حسن است. بازیکنی که طرفداران پرسپولیس بارها شاهد نمایش‌های درخشانش با پیراهن السد و تیم ملی قطر بودند و شاید فکرش را هم نمی‌کردند که روزی او را با پیراهن تیمشان ببینند. اما تبعید از قطر، باعث شد تا او فرصتی مناسب برای دل‌کندن از زندگی در زادگاه و کسب دلارهای جذاب پیدا کند و پرسپولیسی شود.

عبدالکریم، یک روز ساعت ۱۱ صبح به ایران آمد و تست‌های پزشکی را پشت سر گذاشت و در یک برنامه تلویزیونی زنده به‌عنوان خرید جدید پرسپولیس معرفی شد. حضور او در جمع سرخ‌پوشان موجی از خوش‌بینی و امید را در بین هواداران پرسپولیس ایجاد کرد و شاید یک انتقال دو سر برد برای این بازیکن و البته مدیرعامل سرخ‌پوشان بود چرا که حسن این فرصت را به دست آورد تا پیراهن تیمی بزرگ را برتن کند و درویش هم یک بازیکن بزرگ و نامدار را به استخدام تیمش درآورد.

او در تمرین پرسپولیس هم شرکت کرد اما انفرادی کارهایش را زیر نظر پپه لوسادا و دستیارانش انجام داد و سپس مسافر امارات متحده عربی شد تا در اردوی زمستانی پرسپولیس شرکت کند. تنها تصویر منتشره از این ستاره در صفحه پرسپولیس، جایی بود که او با پیراهن شماره ۳۳ به دوربین این باشگاه لبخندی زد تا تصویرش در فرودگاه ایران به ثبت برسد.

1983449

با این حال در بدو ورود به دبی، او در باشگاه ایرانیان پا به توپ شد و اگرچه در بیشتر بخش‎‌های تمرین حضور نداشت و تمرینات انفرادی خود را دنبال می‌کرد اما زمانی که به جمع دیگر بازیکنان ملحق شد، نمایش درخشانی از آمادگی خود را نشان داد.

شنیده‌ها از دبی حاکی از آن است که عبدالکریم آمادگی بسیار بالایی را در این چند روز نشان داده و اگر اتفاق خاصی نیفتد، احتمالا او از همان بازی نخست سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس را در اختیار خواهد گرفت و به مدافع فیکس پرسپولیس تبدیل خواهد شد.

نکته مهم در مورد عبدالکریم این است که برخلاف سایر بازیکنان خارجی که در زمستان منتقل می‌شوند، شرایط بدنی بسیار خوبی هم دارد و این موضوع باعث می‌شود تا خیلی زود به تمرینات گروهی اضافه شود و پرسپولیس را همراهی کند.

پرسپولیس در روزهای آینده بازی دوستانه هم خواهد داشت و احتمالا باید منتظر درخشش این بازیکن در ترکیب سرخپوشان ماند، بازیکنی که شاید با عملکرد خوب در پرسپولیس، قطر از تبعید او به خارج از این کشور پشیمان شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.