تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 خرداد 1401 - 7:11
کد خبر : 102399

 انقلاب در پرسپولیس!

 انقلاب در پرسپولیس!

آرمان شرق-گروه ورزش:یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس قصد دارد در لیگ بیست‌ودوم انقلابی در تیمش به وجود آورده و خانه‌تکانی اساسی داشته باشد.  انقلاب در پرسپولیس!  سرمربی پرسپولیس وقتی به صنعت نفت آبادان باخت یا دو مرتبه برابر تیم تازه لیگ برتری شده هوادار به تساوی رسید خیلی خوب دریافت با این تیم نمی‌تواند نقشه قهرمانی

آرمان شرق-گروه ورزش:یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس قصد دارد در لیگ بیست‌ودوم انقلابی در تیمش به وجود آورده و خانه‌تکانی اساسی داشته باشد.

 انقلاب در پرسپولیس!

 سرمربی پرسپولیس وقتی به صنعت نفت آبادان باخت یا دو مرتبه برابر تیم تازه لیگ برتری شده هوادار به تساوی رسید خیلی خوب دریافت با این تیم نمی‌تواند نقشه قهرمانی لیگ بیست‌ودوم را بکشد. سن بعضی از بازیکنان پرسپولیس هم بالا رفته و با توجه به مصدومیت‌های زیاد، این بازیکنان دیگر کارایی گذشته را ندارند. چند خرید ضعیف در این فصل هم مزید بر علت شده تا پرسپولیسی‌ها در بعضی از پست‌ها احساس ضعف کنند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که یحیی گل‌محمدی هم کاملاً به این مسائل آگاه است و قصد دارد در تابستان دست به یک خانه‌تکانی اساسی بزند و چند بازیکن پرسپولیس را در لیست خروج قرار بدهد. بعضی از این نفرات در پایان فصل بازیکن آزاد خواهند شد ولی خبری از تمدید قرارداد با آنها نخواهد بود. بعضی دیگر هم با وجود داشتن قرارداد، در لیست خروج قرار خواهند گرفت. مشابه چنین انقلابی را برانکو ایوانکوویچ در پایان لیگ پانزدهم در پرسپولیس انجام داد. پرسپولیس آن فصل در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران و جام‌حذفی فوتبال ایران شرکت کرد. در جام‌حذفی تا مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات پیش رفت اما آنجا مقابل تیم ذوب‌آهن باخت و حذف شد. در لیگ برتر پرسپولیس عملکرد نسبتاً موفقی داشت. در پانزدهمین دوره لیگ برتر، استقلال خوزستان تا روز پایانی لیگ صدرنشین مسابقات بود و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپولیس شانس اول برای قهرمانی بود و پرسپولیس برای قهرمانی در هفته آخر باید به مصاف راه‌آهنی می‌رفت که برای سقوط نکردن به سه امتیاز بازی نیاز مبرم داشت. پرسپولیس نیم‌نگاهی هم به بازی استقلال خوزستان داشت اما برد با تفاضل یک گل پرسپولیس و برد استقلال خوزستان با دو گل مقابل ذوب‌آهن اصفهان منجر به قهرمانی تیم خوزستانی شد.

سرمربی کروات وقتی با تفاضل گل قهرمانی را به شکلی غیر منتظره به استقلال خوزستان واگذار کرد به این نتیجه رسید که تیمش نیاز به خانه‌تکانی اساسی دارد. برانکو تصمیم خودش برای کنار گذاشتن چند بازیکن نظیر سوشا مکانی، لوکا ماریچ، مهرداد کفشگری، بابک حاتمی و… را گرفت. سرمربی کروات بلافاصله پس از پایان لیگ پانزدهم سه خرید مهم داشت و علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی و وحید امیری را از نفت تهران خرید تا تیم قهرمان سال‌های بعد را بسازد. حالا یحیی گل‌محمدی نیز تصمیم بسیار مهمی گرفته است. شنیده‌ها حکایت از آن دارد که سرمربی پرسپولیس در همه خطوط از درون دروازه بگیرید تا خط دفاع، هافبک و فوروارد قصد خانه‌تکانی و خریدهای جدیدی دارد که بتوانند تیم را به سوی قهرمانی سوق دهند. به نظر می‌رسد به رغم تکذیب لیست مازاد از سوی یحیی گل‌محمدی، حداقل ۶ یا ۷ بازیکن پرسپولیس باید از این تیم جدا شده و به فکر تیم دیگری برای آینده فوتبالی خود باشند./خبرورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.