تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 تیر 1402 - 13:45
کد خبر : 134613

سود ۵۶ میلیاردی استقلال و پرسپولیس از جام‌ جهانی!

سود ۵۶ میلیاردی استقلال و پرسپولیس از جام‌ جهانی!

آرمان شذق-گروه ورزش:با اعلام رسمی فیفا، پرسپولیس برای حضور ملی پوشانش در جام جهانی، ۶۶۷،۰۶۳ دریافت کرده که بیشترین مبلغ در میان باشگاه‌های ایرانی است. با تبدیل نرخ دلار در تاریخ امروز، چیزی بالغ بر ۳۲ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان به سرخ پوشان رسیده است.

سود ۵۶ میلیاردی استقلال و پرسپولیس از جام‌ جهانی!

سود 56 میلیاردی استقلال و پرسپولیس از جام‌ جهانی!

به گزارش “ورزش سه”، امروز هیئت حاکمه فوتبال جهان به صورت رسمی اعلام کرد که فیفا بابت حضور ۸۳۷ بازیکن در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، مبلغ ۲۰۹ میلیون دلار را به باشگاه‌هایی که در این رقابت‌ها بازیکنی داشته‌اند، پرداخت می‌کند که از این مقدار، رقم قابل توجهی نیز به حساب چند باشگاه ایرانی واریز می‌شود.

فیفا بابت هر روز حضور بازیکنان در اردوی تیم‌های ملی (صرف نظر از تعداد دقایق حضور در میدان)، رقم ۱۰۹۵۰ را پرداخت کرده است که بدین ترتیب و به طور کلی، رقم ۱،۴۷۳،۷۴۶ دلار به فدراسیون فوتبال ایران و پنج باشگاهی که در این تورنمنت حضور داشته‌اند، می‌رسد.

1897555

با اعلام رسمی فیفا، پرسپولیس برای حضور ملی پوشانش در جام جهانی، ۶۶۷،۰۶۳ دریافت کرده که بیشترین مبلغ در میان باشگاه‌های ایرانی است. با تبدیل نرخ دلار در تاریخ امروز، چیزی بالغ بر ۳۲ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان به سرخ پوشان رسیده است.

استقلال نیز بابت حضور بازیکنانش در جام جهانی، مبلغ ۴۸۰،۹۰۶ دلار درآمدزایی داشته که این رقم با احتساب دلار روز، به عدد ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان می‌رسد.

سپاهان نیز آورده مالی ۲۰۱،۶۷۰ دلاری و معادل با ۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان داشته است. مبلغ ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان (۷۷،۵۶۵ دلار) به سایپا و ۲ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان (۴۶،۵۳۹ دلار) به تراکتور رسیده است.

1897556

در میان باشگاه‌های آسیایی، السد بابت حضور ملی‌پوشان پرتعداد در تیم ملی قطر، درآمد قابل توجه ۲,۸۱۷,۹۱۱ دلاری کسب کرده است. پس از این تیم، الهلال با درآمد ۲,۱۳۵,۳۳۴ دلار در رده دوم قرار دارد. سپس تیم‌های النصر، الدحیل و چونبوک موتورز کره جنوبی نیز در رده‌های بعدی قرار دارند.

1897554

در بین کنفدراسیون‌های قاره آسیا نیز عربستان با بیش از ۶.۵۸ میلیون دلار بیشترین درآمد را داشته است. قطر ۶.۳۴ میلیون دلار، کره جنوبی ۳.۳۷ میلیون دلار، ژاپن ۲.۸۵ میلیون دلار، استرالیا ۲.۰۳ میلیون دلار، ایران ۱.۴۷ میلیون دلار، امارات ۱۷۴ هزار دلار و کویت ۱۶۴ هزار دلار درآمد داشته‌اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.