تاریخ انتشار : یکشنبه 24 دی 1402 - 8:51
کد خبر : 146866

زمزمه های آل کثیر به پرسپولیس

زمزمه های آل کثیر به پرسپولیس

آرمان شرق-گروه ورزش:آل کثیر علاقه زیادی دارد که دوباره پیراهن پرسپولیس را به تن کند و با توجه به مشکل پرسپولیس در خط حمله، قرمزپوش شدن او دور از انتظار نیست.شنیدیم آل کثیر رضایت خود را از سپاهان گرفته‌ و اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد، او به زودی بار دیگر پیراهن پرسپولیس را به تن می کند.

زمزمه های آل کثیر به پرسپولیس

اکنون اخبار نقل و انتقالات تیم‌ها داغ است، با توجه به اخبار رسیده گویا آل کثیر قرار است دوباره پرسپولیسی شود.خبرهای رسیده حاکی از آن است که آل کثیر قرار است دوباره پیراهن پرسپولیس را برتن کند اما اینکه این مسئله چقدر واقعیت دارد هنوز مشخص نیست.

خبرجو:  آل کثیر علاقه زیادی دارد که دوباره پیراهن پرسپولیس را به تن کند و با توجه به مشکل پرسپولیس در خط حمله، قرمزپوش شدن او دور از انتظار نیست.

عیسی آل کثیر که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد، در لیگ بیست و سوم راهی سپاهان شد و این موضوع، اعتراض شدید هواداران پرسپولیس را به دنبال داشت.

عیسی پیش از این نیز قصد داشت به پرسپولیس بازگردد اما این اتفاق رخ نداد. عیسی آل کثیر در لیست نقل و انتقالاتی یحیی گل محمدی حضور داشت و اگر او در پرسپولیس می ماند، بازگشت عیسی به پرسپولیس قطعی بود.

شرایط سپاهان به گونه ای پیش رفته که مجبور به مازاد کردن چند بازیکن شده است. اگر سپاهان رضایتنامه مشروط (عیسی آل کثیر به شرطی جدا شود که به پرسپولیس ملحق نشود) برای عیسی آل کثیر صادر کند، او نمی تواند راهی پرسپولیس شود و البته بعید است که سپاهان همچین تصمیمی گرفته باشد. از طرفی نظر رضا درویش نیز بسیار مهم است زیرا پرسپولیس سرمربی ندارد و جذب بازیکنان با نظر مستقیم مدیرعامل انجام می شود. در تیم هایی که سرمربی ندارند، کار جذب بازیکن ساده تر انجام می شود چرا که این اتفاق با نظر مستقیم مدیرعامل انجام می شود و دیگر نیازی به مجوز سرمربی نیست.

آل کثیر علاقه زیادی دارد که دوباره پیراهن پرسپولیس را به تن کند و با توجه به مشکل پرسپولیس در خط حمله، قرمزپوش شدن او دور از انتظار نیست.

شنیدیم آل کثیر رضایت خود را از سپاهان گرفته‌ و اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد، او به زودی بار دیگر پیراهن پرسپولیس را به تن می کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.