تاریخ انتشار : دوشنبه 8 اسفند 1401 - 23:32
کد خبر : 124943

رونمایی از لیست‌های انتخاباتی «لاریجانی» و «جهانگیری»   

رونمایی از لیست‌های انتخاباتی «لاریجانی» و «جهانگیری»   

آرمان شرق-گروه سیاست:به طور کلی دو لیست مشخص با محوریت «علی لاریجانی»، رییس سابق مجلس شورای اسلامی و همین‌طور «اسحاق جهانگیری»، معاون اول رئیس جمهور سابق تعیین خواهد شد. یکی از محورهای حضور نمایندگان ادوار مجلس و جمعی از سیاستمداران در انتخابات پیش‌ رو جلوگیری از حضور تندروها در عرصه سیاسی ایران عنوان شده است.

رونمایی از لیست‌های انتخاباتی «لاریجانی» و «جهانگیری»

آرمان امرو: با نزدیک شدن به زمان انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی شنیده‌ها حکایت از شروع به‌کار مدعیان بهارستان دارد که در این بین باید به تحرکات نمایندگان کنونی مجلس و نمایندگان ادوار و سیاستمداران اشاره کنیم.

به گزارش یک منبع آگاه جلساتی با حضور شخصیت‌های معتدل و اصلاح‌طلب برگزار شد. این جلسات که با محوریت استانی شکل گرفته است افرادی که مدعی حضور در انتخابات سال آینده هستند شناسایی و نوع حضور آنها مورد ارزیابی قرارمی‌گیرد. این منبع آگاه که در این جلسات حضور داشت می‌گوید که به طور کلی دو لیست مشخص با محوریت «علی لاریجانی»، رییس سابق مجلس شورای اسلامی و همین‌طور «اسحاق جهانگیری»، معاون اول رئیس جمهور سابق تعیین خواهد شد. یکی از محورهای حضور نمایندگان ادوار مجلس و جمعی از سیاستمداران در انتخابات پیش‌ رو جلوگیری از حضور تندروها در عرصه سیاسی ایران عنوان شده است. اعضای حاضر در این دو لیست همچنان اعتقاد دارند که با اتکا بر قانون اساسی و بازگشت به آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌توان سیاست خارجی و داخلی را در مدار بهبود قرار دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.