تاریخ انتشار : یکشنبه 7 دی 1399 - 20:06
کد خبر : 59286

رشد ۸۲ درصدی فروش فولاد هرمزگان در ۹ ماهه ۹۹

رشد  ۸۲ درصدی فروش فولاد هرمزگان در ۹ ماهه ۹۹

به گزارش آرمان شرق ، میزان فروش شرکت فولاد هرمزگان در آذرماه امسال برابر با ۱۰,۳۲۹,۲۳۴ میلیون ریال بوده است که از این میزان فروش سهم بازار داخلی به صورت ۱۰۰ درصدی بوده و کل درآمد حاصل شده از فروش محصولات فولاد هرمزگان در داخل ایران بوده است. (میزان فروش در این ماه در مقایسه

به گزارش آرمان شرق ، میزان فروش شرکت فولاد هرمزگان در آذرماه امسال برابر با ۱۰,۳۲۹,۲۳۴ میلیون ریال بوده است که از این میزان فروش سهم بازار داخلی به صورت ۱۰۰ درصدی بوده و کل درآمد حاصل شده از فروش محصولات فولاد هرمزگان در داخل ایران بوده است. (میزان فروش در این ماه در مقایسه با ماههای گذشته از رشد خوبی برخوردار بوده است)

لازم به ذکر است در یک ماهه آذر ۹۹ میزان تولید اسلب ۱۳۹,۴۷۸ تن بوده که از این میزان ۹۴,۷۱۰ تن به فروش رفته و عدد ۱۰,۳۲۷,۸۰۷ میلیون ریال بدست آمده است. همچنین از فروش سایر محصولات به مقدار ۱۵۱۳تن درآمد ۱۴۲۷میلیون ریال بدست آمده است.

این گزارش می افزاید: شرکت فولاد هرمزگان جنوب در مدت ۸ ماهه نخست امسال فروشی برابر با ۶۶,۴۱۷,۸۰۰میلیون ریال بدست آورده است که از این عدد نیز بازهم طبق گزارش ارائه شده، تماما در بازار داخلی بدست آمده است. در این مدت نیز بیشترین بخش درآمد از محل فروش اسلب بدست آمده است؛ به این شکل که با فروش ۸۹۸,۵۷۱ تن اسلب عدد     ۶۵,۹۷۱,۵۲۵ میلیون ریال بدست آمده و از فروش سایر محصولات به میزان ۲۳,۷۲۱تن مبلغ ۴۴۶,۲۷۵ میلیون ریال حاصل شده است.

در مجموع می توان گفت: شرکت فولاد هرمزگان جنوب از ابتدای سال مالی تا انتهای آذر ماه فروشی بالغ بر ۷۶,۷۴۷,۰۳۴میلیون ریال بدست آورده که این عدد در برابر رقم ثبت شده در مدت زمان مشابه سال گذشته که عدد ۴۳,۲۷۸,۰۴۵ میلیون ریال بوده با رشد ۸۲درصدی همراه شده است.

گفتنی است از میزان فروش حاصل شده در ۹ ماهه ۹۹، تماما در بازار داخلی بوده و صادراتی انجام نشده است.

همچنین میزان تولیدهای انجام شده در شرکت فولاد هرمزگان جنوب در این مدت به این شکل بوده است که اسلب به مقدار ۱میلیون و ۹۷هزار.۱۹۰ تن تولید شده و از این میزان ۹۹۳هزارو۲۸۱تن به فروش رفته است. در زمینه سایر محصولات نیز مشاهده می شود که عدد ۱۵۱هزار.  ۹۲۴تن در تولید ثبت شده و میزان فروش انجام شده نیز ۲۵ هزارو۲۳۴ تن بوده است.

شرکت فولاد هرمزگان جنوب به عنوان یکی از ۳ شرکت تولید کننده اسلب در ایران و صادرکننده این محصول به شمار می آید؛ اما طی چندماه گذشته به دلیل قوانین وضع شده از سوی دولت صادرات این شرکت فولادی صادرات محور با مشکل مواجه شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.