مدیرعامل باشگاه پرسپولیس توضیحاتی را در خصوص جذب مهاجم خارجی ارائه کرد.

رضا درویش پس از شکست پرسپولیس مقابل النصر، اظهار داشت: متاسفانه ترابی را دقیقه ۵ بازی از دست دادیم. او برای هر تیمی یک بازیکن تاثیرگذار است. سرمربی تیم مجبور شد تغییر آرایش بدهد. در نیمه دوم هم رفته رفته بر بازی مسلط می‌شدیم که متاسفانه یک بازیکن را هم از دست دادیم. بازی مقابل یک تیم منسجم و خوب مثل النصر با یک بازیکن کمتر، مشکلاتی را برای هر تیمی به وجود می‌آورد. متاسفانه دو گل خوردیم و نتوانستیم جبران کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد اینکه نبود مهاجم احساس شد و گل‌محمدی هم اعلام کرده مهاجم خریداری شده مدنظرش نبوده، گفت: ترابی آسیب دید، زاهدی هم در ارنج اصلی نبود. روشی که سرمربی برای این بازی انتخاب کرده بود شاید اگر آن مهاجم سرحال بود به برنامه تاکتیکی گل محمدی نمی‌خورد ولی مهاجمی که آوردیم سرماخورده و تحت درمان است. از دیروز بهتر شده و ان‌شالله ظرف چند روز آینده به تیم ملحق می‌شود.

وی افزود: تیم مقابل هم تیم بزرگی بود. مجموعه‌ای از بهترین بازیکنان دنیا در این تیم بودند. اگر قرار است یک مهاجم ایده‌آل بیاوریم باید از همه مهاجمان ما بهتر باشد. مهاجم ایرانی که نیست، خارجی هم گل‌محمدی چندنفر را انتخاب کرد. هیچکدام هم زیر یک میلیون و دویست هزار دلار نبودند. از آنجا که باید سقف را رعایت کنیم و نباید بیشتر هزینه کنیم، نمی‌توانستیم چنین مهاجمانی را بگیریم. یا باید سقف را رعایت می‌کردیم یا باری به هرجهت کار می‌کردیم. یعنی مهاجمی گران را می‌گرفتیم و فردا معضلاتی مانند کمیته انضباطی و کسرامتیاز را داشتیم. به همین خاطر مهاجمی را انتخاب کردیم که به سقف قرارداد بخورد.

درویش در مورداینکه اگر قرارداد نبیل باهویی قطعی شود، باشگاه از سقف عبور نمی‌کند، گفت: نه، بر اساس سقف محاسبه کردیم.

وی در مورد اینکه گل محمدی اعلام کرده این بازیکن مدنظرش نیست و آیا این مشکل حل شده، عنوان کرد: بله، مهاجمی دیگری مدنظرش بود. با او صحبت کردیم گفتیم باید به سقف ما بخورد. با آنچه که او می‌خواست سقف رعایت نمی‌شد. آیا اینطور می‌شد؟ اگر می‌خواستیم رعایت کنیم باید مهاجمی در این حد می‌گرفتیم که گرفتیم. با او مطرح کردیم ولی او گفت مهاجمی که من می‌خواهم باید سطح خیلی بهتری داشته باشد که به سقف ما نمی‌خورد.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد اینکه آیا درآمدی از حق پخش بازی امروز داشتند، گفت: مثل درآمدهایی که تا الان داشتیم!

وی درمورد پرونده کمیته انضباطی و موضوع تخلفات اعلام شده پرسپولیس، اظهار داشت: هیچ مشکلی نداریم.