تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آذر 1397 - 16:01
کد خبر : 49412

درخواست نمایندگان مجلس برای ارائه گزارش قوه قضائیه درباره پرونده موسسات مالی

آرمان شرق:نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی از درخواست ۱۵۶ نماینده برای ارائه گزارش قوه قضائیه درباره پرونده بانک مرکزی و موسسات مالی خبر داد. به گزارش آرمان شرق ،علی وقف‌چی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه نظارت از وظایف خطیر مجلس است نمایندگان مجلس شهریور ماه سال گذشته رای

آرمان شرق:نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی از درخواست ۱۵۶ نماینده برای ارائه گزارش قوه قضائیه درباره پرونده بانک مرکزی و موسسات مالی خبر داد.

به گزارش آرمان شرق ،علی وقف‌چی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه نظارت از وظایف خطیر مجلس است نمایندگان مجلس شهریور ماه سال گذشته رای به کوتاهی و تقصیر بانک مرکزی در ماجرای موسسات مالی و اعتباری دادند. بر همین اساس مطابق ماده ۲۳۶ آئین‌نامه (۲۳۴ جدید) باید به این پرونده بدون فوت وقت و تشریفات قضائی از سوی قوه قضائیه رسیدگی می‌شد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه هنوز در این باره گزارشی به نمایندگان ارائه نشده است، افزود: در همین راستا ۱۵۶ نماینده در نامه‌ای از رئیس مجلس خواستند در اسرع وقت گزارشی را از قوه قضائیه درباره روند بررسی بانک مرکزی و موسسات مالی بخواهد تا ببینیم روند این پرونده به چه صورت بوده و امیدواریم قوه قضائیه هم در فرصت یک سال و اندی گزارش جامعی را ارائه کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.