تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 بهمن 1399 - 14:08
کد خبر : 60761

کشف جدید درباره مطلبى ‌کاشانى و لزوم پیگیری قضایی

کشف جدید درباره مطلبى ‌کاشانى و  لزوم پیگیری قضایی

ارمان شرق- البته پیش از این در گزارش‌هایی ادعا شده ‌بود که رضا مطلبی‌کاشانی با بسیاری از اصولگرایان صاحب نفوذ نشست و برخاست دارد و شاید همان شبکه نفوذ گسترده‌ای که «احمد توکلی» از آن صحبت کرده، باعث شده تاکنون نام مطلبی‌کاشانی پس از هر بار مطرح شدن، به فراموشی سپرده شود.

وزنامه اعتماد نوشت: از انجام تغسیل تا پارکینگ‌خواری؛ همه آن چیزی است که این روزها در موردش می‌گویند. بعد از شهریور و مهری که گذشت حواشی حول محور «سید رضا مطلبی‌کاشانی» اندکی فروکش کرد اما چند روز پیش دوباره با انتشار یادداشتی در سایت «الف» و از سوی احمد توکلی نامش بر سر زبان‌ها افتاد و بار دیگر سر از رسانه‌ها در آورد. دیروز هم یاشار سلطانی، روزنامه‌نگار اسنادی منتشر کرد که نشان می‌دهد سید رضا مطلبی‌کاشانی که یکی از فعالیت‌های اقتصادی‌اش در حوزه ساخت مراکز تجاری است، تخلفاتی صورت گرفته است.
یاشار سلطانی پیش از این در مورد شراکت رضا مطلبی‌کاشانی با علیرضا پناهیان، روحانی معروف و هبه کردن املاک از سوی مطلبی‌کاشانی به پناهیان و چند روحانی دیگر از جمله ابوترابی اسنادی منتشر کرده‌ بود که با واکنش پناهیان مواجه شد. سلطانی دیروز در مورد تخلفات اقتصادی مطلبی‌کاشانی نوشت: «بخشی از فعالیت‌های مطلبی‌کاشانی مربوط به ساخت‌وساز در حوزه ساخت مجتمع‌های تجاری است و عمده فعالیت‌های او در دوره قالیباف انجام شده که همراه با تخلفات عدیده بوده که امروز به ۲ پروژه او می‌پردازم. یکی از ویژگی‌ مال‌های او نداشتن پارکینگ است. یعنی «رضا مطلبی‌کاشانی» یکی از پارکینگ‌خوارهای معروف پایتخت است.

او در پروژه مجتمع تجاری ابن‌سینا که در پایین میدان سپاه ۳۰۲ پارکینگ نساخته است. مجتمع دیگر «برج پارک رویال» جنب پل صدر (الهیه) است که در این پروژه هم ۳۰۵ پارکینگ‌خواری صورت گرفته. ساخت پارکینگ برای مجتمع‌های تجاری جزو اولویت‌های اصلی شهروندان و از الزامات شهرسازی است.»پیش از این احمد توکلی، عضو اصولگرای مجمع تشخصیص مصلحت نظام از این گفته بود او که آیت‌الله مصباح را در خانه میلیاردی‌اش غسل داده، یک «ابرسرمایه‌دار» است که اموالش شبهه‌انگیز بوده و اسنادی در ارتباط با فعالیت‌های اقتصادی او به قوه قضاییه ارسال شده است.
او البته ساکن کاناداست و همزمان عضو هیات‌مدیره آستان قدس. جالب آنکه با وجود شبهاتی که در مورد عملکرد اقتصادی رضا مطلبی‌کاشانی شنیده می‌شود و اسنادی که یک تشکل نزدیک به اصولگرایان یعنی دید‌بان شفافیت و عدالت و یک خبرنگار نزدیک به جریان اصلاحات از آن سخن به میان آورده و نشان می‌دهد، این افشاگری‌ها خط و ربط سیاسی ندارد. قوه قضاییه و نهادهای ذی‌ربط هیچ واکنشی نسبت به آن نشان نمی‌دهند. البته پیش از این در گزارش‌هایی ادعا شده ‌بود که رضا مطلبی‌کاشانی با بسیاری از اصولگرایان صاحب نفوذ نشست و برخاست دارد و شاید همان شبکه نفوذ گسترده‌ای که «احمد توکلی» از آن صحبت کرده، باعث شده تاکنون نام مطلبی‌کاشانی پس از هر بار مطرح شدن، به فراموشی سپرده شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.