تاریخ انتشار : جمعه 12 آبان 1402 - 8:24
کد خبر : 142062

درخشان: پرسپولیس طوری مقابل صنعت نفت بازی می‌کرد که انگار ۵ بر صفر جلو است!

درخشان: پرسپولیس طوری مقابل صنعت نفت بازی می‌کرد که انگار ۵ بر صفر جلو است!

آرمان شرق-گروه ورزش:نتیجه دو بر یک حاشیه امنیت خوبی نیست. پرسپولیس باید در عمق بازی می‌کرد. ما دو هافبک دفاعی داشتیم و هافبک سوم یعنی سروش رفیعی هم در عرض بازی می‌کرد. شما وقتی این‌طوری بازی کنید، دو بر یک نتیجه خطرناکی برایتان به حساب می‌آید و هر لحظه ممکن است صدمه ببینید. در نهایت، پرسپولیس در یک ارسال که جاگیری بد خط دفاعی پرسپولیس را به همراه داشت، گل خورد و این شانس بزرگ را مقابل یک تیم ۱۰ نفره از دست داد.

درخشان: پرسپولیس طوری مقابل صنعت نفت بازی می‌کرد که انگار ۵ بر صفر جلو است!

درخشان: پرسپولیس طوری مقابل صنعت نفت بازی می‌کرد که انگار ۵ بر صفر جلو است!

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد سرخ‌پوشان در بازی با صنعت نفت انتقاد کرد.

حمید درخشان در گفت‌وگو با ایسنا درباره توقف دو بر دوی این تیم مقابل صنعت نفت در هفته نهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: شما وقتی با حریف ۱۰ نفره بازی می‌کنید باید قدرت استفاده بهینه از آن را داشته باشید. فکر می‌کنم پرسپولیس با تصور یازده‌نفره بودن حریف بازی می‌کرد. آنها در عرض بازی می‌کردند و طوری بازی می‌کردند که انگار پنج بر صفر جلو هستند.

او افزود: نتیجه دو بر یک حاشیه امنیت خوبی نیست. پرسپولیس باید در عمق بازی می‌کرد. ما دو هافبک دفاعی داشتیم و هافبک سوم یعنی سروش رفیعی هم در عرض بازی می‌کرد. شما وقتی این‌طوری بازی کنید، دو بر یک نتیجه خطرناکی برایتان به حساب می‌آید و هر لحظه ممکن است صدمه ببینید. در نهایت، پرسپولیس در یک ارسال که جاگیری بد خط دفاعی پرسپولیس را به همراه داشت، گل خورد و این شانس بزرگ را مقابل یک تیم ۱۰ نفره از دست داد.

سرمربی اسبق پرسپولیس ادامه داد: به نظرم امروز پرسپولیس در کار تاکتیکی ضعیف عمل کرد و نتوانست از داشته‌هایش استفاده کند. اگر کسی نمی‌گفت صنعت نفت ۱۰ نفره است، کسی متوجه نمی‌شد چون پرسپولیس طوری بازی می‌کرد که انگار حریف یازده‌نفره است. البته نباید از نمایش خوب صنعت نفت آبادان هم چشم‌پوشی کرد.

درخشان در ادامه در پاسخ به این سوال که دعوای مدیریتی بین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا چه میزان روی تمرکز بازیکنان درون زمین تاثیر می‌گذارد، گفت: اصلا به دنبال این داستان‌ها نرویم. تیم در داخل زمین بازی می‌کند و باید مسائل داخل زمین را زیر سوال ببریم. شمس آذر مقابل استقلال و صنعت نفت مقابل پرسپولیس شایستگی امتیازگرفتن را داشتند. به نظرم بازی در زمین خیلی مهم‌تر بود و اشکالات پرسپولیس در داخل زمین باعث شد که نتیجه نگیرد.

او در پایان درباره فرصت‌سوزی‌های سریالی استقلال، پرسپولیس و سپاهان در دو هفته اخیر توضیح داد: اتفاقی که رخ داده است، این است که تیم‌های بالای جدول در حاشیه هستند و تیم‌های پایین‌تر با تمرکز به کارشان ادامه می‌دهند. متاسفانه بحث‌هایی که به وجود می‌آید در بالانشینان باعث از دست رفتن تمرکزشان شده است. تیم‌های پایین‌تر با انگیزه زیاد مقابل تیم‌های بالانشین قرار می‌گیرند. به نظرم تیم‌های بزرگ باید تمرکزشان را داخل زمین بگذارند. این موضوع به تیم‌های بزرگ لطمه می‌زند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.