عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می‌گوید هیچ توصیه‌ای برای قطع همکاری با گل‌محمدی نشده است.

حسین خبیری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت همکاری یحیی‌ گل‌محمدی با پرسپولیس اظهار کرد: ما از حضور آقای گل‌محمدی در پرسپولیس حمایت می‌کنیم.  اینکه گفته می‌شود از برخی جاها می‌خواهند یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس نباشد اصلا درست نیست. او بهترین مربی برای پرسپولیس است و موفق هم بوده است. هیچ نهاد و ارگانی مخالف حضور یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس نیست. این حرف‌ها بی‌اساس است. کسانی با شیطنت این حرف‌ها را مطرح می‌کنند که برای پرسپولیس حاشیه ایجاد کنند.

او در ادامه گفت: هیچ کس به ما فشاری نیاورده که کاری کنیم گل‌محمدی از پرسپولیس برود. نهادهای بالادستی نه تنها فشاری نیاوردند بلکه از پرسپولیس به عنوان یک تیم مردمی همیشه حمایت معنوی داشتند. اگر هم کسی فشار بیاورد و توصیه کند، من به عنوان عضو هیات‌مدیره توصیه هیچ‌کسی را نمی‌پذیرم که مربی موفق خودمان را کنار بگذاریم. دلیلی ندارد موفق‌ترین مربی خودمان را کنار بگذاریم. این حرف‌ها زاییده افکار مسموم است که مطرح می‌کنند تا عمکلرد سوال برانگیز خودشان را به نهادها و یا افراد دیگر نسبت بدهند. یحیی گل‌محمدی همیشه تحت حمایت باشگاه بوده و اینگونه نبوده که کسی توصیه کند او را کنار بگذاریم.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه درباره جلسه فردای هیات‌مدیره این باشگاه هم گفت: فردا در جلسه هیات‌مدیره رای من ماندن و تمدید قرارداد یحیی گل‌محمدی است. من به عنوان نماینده هواداران پرسپولیس از یحیی گل‌محمدی حمایت می‌کنم. فکر می‌کنم غیر از این اتفاقی هم رخ ندهد چون کاری جز این نه فنی و نه اخلاقی است. چون عملکرد گل‌محمدی در پرسپولیس از نظر فنی عالی بوده و از نظر اخلاقی هم او مربی آرام و خوبی است که مسائل اخلاقی را رعایت می‌کند. او همیشه به اعتقادات، اصول و وطن‌پرستی پایبند بوده و چنین مربی موفقی باید در پرسپولیس بماند.

وی درباره اینکه گل‌محمدی اعلام کرده که قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرده است هم گفت: او درخواست فسخ قرارداد را داده است و منتظر است که تصمیم‌گیری شود. نظر من این است که ما غیر از ادامه همکاری گل‌محمدی با پرسپولیس نباید تصمیم دیگری بگیریم. آقای گل‌محمدی هم گفته‌اند که امیدوار هستند اتفاق مثبتی رخ بدهد و من در جواب او می‌گویم ما به غیر از این فکر نمی‌کنیم و ان‌شاءالله فردا هیات‌مدیره تصمیم خوبی می‌گیرد که مورد رضایت همه پرسپولیسی‌ها باشد.