تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 دی 1402 - 10:11
کد خبر : 146631

خاویرا پریرا سرمربی سرشناس اسپانیایی گزینه جدید برای نیمکت پرسپولیس

خاویرا پریرا سرمربی سرشناس اسپانیایی گزینه جدید برای نیمکت پرسپولیس

آرمان شرق-گروه ورزش:اگر مذاکرات مدیران این باشگاه  با برانکو به بن بست بخورد آنها سراغ وی بروند‌. خاویرا پریرا اسپانیایی که فصل قبل با تیم شانگهای قهرمان سوپر لیگ چین شده گزینه بعدی پرسپولیس برای جانشینی یحیی گل‌محمدی در صورت شکست در پرونده بازگشت برانکو است.

خاویرا پریرا سرمربی سرشناس اسپانیایی گزینه جدید برای نیمکت پرسپولیس

شفقنا ورزشی – پرسپولیسی‌ها به دنبال آن هستند تا جانشین یحیی گل محمدی را هر چه سریع تر انتخاب کنند.

سرخپوشان پایتخت این فصل لیگ برتر را با عملکردی دور از انتظار آغاز کردند و همین موضوع باعث شد تا یحیی گل محمدی در آخرین بازی نیم فصل اول لیگ از سمت خود استعفا کند.

بعد از این استعفا تلاش مدیران پرسپولیس برای منصرف کردن یحیی گل‌محمدی از تصمیمش نتیجه نداد تا روز گذشته خبر پایان همکاری گل‌محمدی با سرخپوشان رسما اعلام شود.

پرسپولیسی‌ها بعد از ناامید شدن از بازگشت یحیی پروسه جذب جانشین وی را آغاز کردند و از برانکو به عنوان گزینه نخست سرخپوشان رونمایی شد، برانکو هم پرداخت بدهی مالیاتی خود را که مربوط به سال های گذشته را شرط مذاکره با مدیران پرسپولیس تعیین کرده است.

حالا خبر می‌رسد یکی از اسپانسر‌های پرسپولیس قبول کرده تا این بدهی را پرداخت کند تا مدیران این باشگاه مذاکرات نهایی را با برانکو آغاز کنند.

یکی گزینه جدید هم‌ به گزینه‌های باشگاه پرسپولیس اضافه شده تا اگر مذاکرات مدیران این باشگاه  با برانکو به بن بست بخورد آنها سراغ وی بروند‌. خاویرا پریرا اسپانیایی که فصل قبل با تیم شانگهای قهرمان سوپر لیگ چین شده گزینه بعدی پرسپولیس برای جانشینی یحیی گل‌محمدی در صورت شکست در پرونده بازگشت برانکو است.

البته برانکو یک مشکل بزرگ هم بر سر راه نشستن روی نیمکت پرسپولیس دارد و آن هم مشکل عدم موافقت خانوده وی برای حضور او روی نمیکت سرخپوشان است و این مسئله شاید مهمترین معضل مدیران پرسپولیس برای بازگرداندن سرمربی موفق این باشگاه باشد.

این سرمربی که این روز‌ها ۵۷ سالگی خود را سپری می‌کند، فصل پیش سرمربی تیم شانگ‌های پورت چین بود و موفق شد با این تیم قهرمانی سوپرلیگ چین را به دست بیاورد.در این بین پریرا در سال‌های گذشته یک دستیار ایرانی به نام جهانیار محبی داشته که به‌عنوان آنالیزور در کنار او کار می‌کرده است. محبی که در مصاحبه‌های مختلف از پرسپولیسی بودن خودش صحبت کرده، سابقه کار با افشین قطبی را هم در پرسپولیس دارد و چندان با جو فوتبال ایران بیگانه نیست.

این همه در حالی مطرح می‌شود که مربی اسپانیایی سابقه نشستن روی نیمکت تیم‌های بزرگی مثل لوانته، فولام، واتفورد، وایادولید، آلاوز و … را به‌عنوان سرمربی و دستیار در کارنامه دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.