مربی سابق پرسپولیس گفت: وقتی سازمان لیگ و فدراسیون قانون سقف بودجه را برای باشگاه‌ها تصویب می‌کند باید همه تیم‌ها رعایت کنند

حمید درخشان درباره شرایط تیم پرسپولیس برای فصل بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: شرایط پرسپولیس خوب و مناسب است و فقط باید در خط حمله این تیم تقویت شود. سرخ پوشان دو مهاجم گلزن نیاز دارند چرا که باید در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و هم لیگ برتر باید به میدان بروند و فشار بازی‌ها سنگین است، بنابراین دو مهاجم ۶ دانگ و گلزن از نیازهای اساسی تیم گل محمدی است. پرسپولیس با حفظ اسکلت فصل قبل کار مهمی انجام داد و با جذب چند بازیکن نقاط ضعف در چند پست را برطرف کرد اما هنوز در پست مهاجم پرسپولیس مشکل دارد و باید هرچه سریعتر این مشکل برطرف شود.

درخشان در خصوص سقف قرارداد گفت: وقتی سازمان لیگ و فدراسیون قانون سقف بودجه را برای باشگاه‌ها تصویب می‌کند باید همه تیم‌ها رعایت کنند اما متاسفانه بعضی از تیم‌ها این قانون را رعایت نمی‌کنند و این موضوع مشکل بزرگی محسوب می‌شود.

هافبک پیشین تیم ملی درباره دستمزدهای میلیاردی بازیکنان تاکید کرد: بعضی وقت‌ها رقم قرارداد بازیکنان عجیب و باورنکردنی است. وقتی باشگاهی برای رضایت‌نامه یک بازیکن جوان ۲۰ میلیارد هزینه می‌کند، چقدر رقم قرارداد خود بازیکن خواهد بود؟ به نظر من این دستمزدها واقعی نیست. البته به خاطر حضور دلال‌ها دستمزد فوتبالیست‌ها بی‌رویه بالا رفته است. اگر بازیکنان فعلی ۲۰ تا ۳۰ میلیارد ارزش دارند نسل ما در دهه ۶۰ بالای ۱۰۰ میلیارد ارزش داشتیم. فوتبال در دهه ۶۰ زیباتر بود و بازیکنان خوبی در فوتبال ایران بودند و همه لذت می‌بردند. به نظر من ما نسل سوخته نیستیم بلکه نسل نابود شده فوتبال ایران هستیم. شما نگاه کنید فصلی که گذشت ورودی و خروجی لیگ را به عینه دیدیم و متاسفانه در لیگ حرفه‌ای پدیده‌ای به فوتبال ایران معرفی نشد. این نشان می‌دهد فوتبال ما که حرفه‌ای است، رشد نکرده بلکه پس رفت هم داشته است.

سرمربی سابق پرسپولیس در خصوص اینکه گفته می‌شود باشگاه استقلال با امیر عابدزاده مذاکراتی را انجام داده است تا این سنگربان سابق پرسپولیس و پسر احمدرضا عابدزاده آبی پوش شود، گفت: فوتبال ما به قول معروف حرفه‌ای شده است و باشگاه‌ها استقلال حق دارد با پسر احمدرضا عابدزاده مذاکره کند اما حق انتخاب با خود بازیکن است چرا که بازیکن انتخاب می‌کند چه پیراهنی را بپوشد. من هیچ ایرادی در این دنیای حرفه‌ای برای این موضوع نمی‌بینم و اگر امیر عابدزاده استقلالی شد، اشکالی ندارد و به خودش مربوط است.