تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 شهریور 1402 - 8:47
کد خبر : 137831

پرسپولیس بالانس نیست

پرسپولیس بالانس نیست

آرمان شرق-گروه ورزش:آنچه ‌مشهود به نظر می‌رسد، بالانس نبودن فهرست بازیکنان پرسپولیس در فصل جاری است که می‌تواند این تیم را در مقاطع حساس دچار مشکل‌ کند.

پرسپولیس بالانس نیست

سه هفته از بازی‌های لیگ برتر سپری شد، اما‌ هنوز تکلیف خط حمله پرسپولیس مشخص نیست! قهرمان دوره قبلی بازی‌های لیگ ‌برتر بدون ‌مهاجمان فصل گذشته کار را پیش می‌برد و فقط شهاب زاهدی به عنوان مهاجم ‌تخصصی به عضویت این تیم ‌در آمده که‌ او‌ هم پست اصلی‌اش مهاجم ‌کناری است و‌ نه یک‌ مهاجم‌ هدف.
در چند هفته گذشته عدم‌ جذب مهاجم انتقادات زیادی را به مدیریت پرسپولیس وارد کرد و بسیاری از هواداران این تیم در فضای مجازی از خجالت درویش درآمدند، اما آیا ضعف پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات را فقط باید به حساب مدیر این باشگاه نوشت؟
دیگر همه می‌دانند که یحیی چقدر از توان و فکرش را معطوف به جذب شهریار مغانلو کرده بود. مهاجمی که با سپاهان قرارداد داشت و با توجه به روابط نامطلوب دو باشگاه قابل پیش‌بینی بود که مدیر اصفهانی ‌مهاجم ‌اول تیمش را به هر تیمی بدهد حاضر نیست او را دوباره در لباس سرخ ببیند. با این حال همان‌طور که نوشتیم سرمربی پرسپولیس به جذب شهریار امیدوار بود، امید توخالی که با سپاهانی شدن آل‌کثیر و بحث‌های شکل گرفته شهریار در اردوی تیمش به حداکثر هم رسید، ‌اما به سرانجام نه.
در حالی که همه ‌نگاه‌ها معطوف به خط حمله پرسپولیس است، نماینده اول فوتبال ما در لیگ قهرمانان آسیا در پست دروازه و دفاع چپ هم با کمبود بازیکن روبه‌رو است تا جایی که علی نعمتی که بیشتر یک مدافع میانی است یا وحید امیری که بازی در پست وینگر را بیشتر یاد گرفته به اجبار در سمت چپ خط دفاعی بازی می‌کنند یا در خط دروازه چنانچه بیرانوند دچار مصدومیت یا محرومیت شود، یحیی احتمالا ناچار به استفاده از یک دروازه‌بان جوان بی‌تجربه خواهد بود. این مشکل در سمت راست خط دفاعی پرسپولیس هم‌ به شکل کمتری وجود دارد و در صورت غیبت دانیال اسماعیلی‌فر، شاید حنانوف و فرجی بتوانند به تیم‌شان کمک‌ کنند! در این شرایط آنچه ‌مشهود به نظر می‌رسد، بالانس نبودن فهرست بازیکنان پرسپولیس در فصل جاری است که می‌تواند این تیم را در مقاطع حساس دچار مشکل‌ کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.