تاریخ انتشار : یکشنبه 10 دی 1402 - 6:42
کد خبر : 145891

حدادعادل: مردم خوششان نمی‌آید اگر شورای نگهبان سخت گیری بیش از حد کند

حدادعادل: مردم خوششان نمی‌آید اگر شورای نگهبان سخت گیری بیش از حد کند

آرمان شرق-گروه سیاست:غلامعلی حداد عادل، رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب  گفت: یکی از عوامل موثر در مشارکت در انتخابات طرز تصمیم گیری شورای نگهبان است، اگر شورای نگهبان سخت‌گیری بیش از حد، فراتر از قانون یا سلیقه‌ای کند بر روی مشارکت اثر میگذارد. مردم خوششان نمی‌آید اگر شورای نگهبان سخت گیری بیش از حد کند.

حدادعادل: مردم خوششان نمی‌آید اگر شورای نگهبان سخت گیری بیش از حد کند

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب  امشب در برنامه صف اول در بخشی از سخنان خود درباره مشارکت در انتخابات گفت: اگر شورای نگهبان سخت گیری بیش از حد کند، مردم خوششان نمی آید.
به گزارش «انتخاب»؛ غلامعلی حداد عادل  گفت: یکی از وظایف دشمن در فضای مجازی این است که هیچ چیز مثبتی در این مملکت دیده نشود، که مردم همه را دزد و خائن بدانند و ناامیدی ایجاد شود، یکی هم ناآگاهی است که مردم به اهمییت انتخابات و تأثیر حضورشان توجه نداشته باشند.
وی افزود:‌ یکی از عوامل موثر در مشارکت در انتخابات طرز تصمیم گیری شورای نگهبان است، اگر شورای نگهبان سخت‌گیری بیش از حد، فراتر از قانون یا سلیقه‌ای کند بر روی مشارکت اثر میگذارد. مردم خوششان نمی آید اگر شورای نگهبان سخت گیری بیش از حد کند.
وی ادامه داد: یکی دیگر از عوامل افزایش مشارکت در انتخابات این است که کسانی تسلیم نتیجه انتخابات نشوند. هر وقت انتخابات به نفع آنها بود بگویند انتخابات سالم است، هر موقع به ضرر آنها بگویند تقلب شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.