تاریخ انتشار : دوشنبه 9 بهمن 1402 - 19:36
کد خبر : 147754

جنگ نکونام و باشگاه دوباره علنی شد/ منتظر واکنش جواد نکونام باشیم

جنگ نکونام و باشگاه دوباره علنی شد/ منتظر واکنش جواد نکونام باشیم

آرمان شرق-گروه ورزش:نکته جالب اینکه رسانه رسمی استقلال مدعی شده این دومین مرتبه است که نکونام با اردوی خارجی تیم مخالفت می‌کند آن هم در شرایطی که “باشگاه با صرف هزینه دست به فراهم کردن مقدمات برپایی اردوی ۸ روزه در امارات، تهیه بلیت، رزرو هتل، تهیه زمین و امکانات تمرین و ریکاوری، توافق و تعیین دو بازی دوستانه زد”.

جنگ نکونام و باشگاه دوباره علنی شد/ منتظر واکنش جواد نکونام باشیم

جنگ نکونام و باشگاه دوباره علنی شد

به گزارش “ورزش سه”، هواداران استقلال صبح خود را با انتشار خبر عجیبی در رسانه رسمی این باشگاه آغاز کردند. طی این اطلاعیه آمده است که اردوی آبی‌ها در خارج از کشور لغو شده و این تصمیم در حالی توسط جواد نکونام اتخاذ شده که تمامی کارهای مربوط به تهیه بلیت، محل اقامت و امکانات تمرینی از قبل رزرو شده است.

در واقع این اطلاعیه می‌تواند آغاز دوباره‌ای بر اختلافات میان مدیریت و کادرفنی بر سر مسائل مربوط به نقل و انتقالات باشد. با وجود تعطیلی طولانی رقابت‌های لیگ برتر و گذشت دقیقا ۳۰ روز از آخرین مسابقه رسمی آبی‌ها، اما هنوز هیچ بازیکن جدیدی جذب نشده و تنها رافائل سیلوا به این تیم بازگشته است.

این در حالی است که سعید مهری از تیم جدا شده و کوین یامگا نیز پس از مصدومیت شدید از ناحیه چشم، فصل را به‌طور کلی از دست داده و سیدحسین حسینی و روزبه چشمی نیز در اردوی تیم ملی به سر می‌برند که تمام این مسائل سبب شده تا نکونام با تعداد نفرات کمتری تیمش را تمرین دهد و همین موضوع، علت اصلی مخالفت او با اردوی خارجی است.

1984320

نکونام در نشست خبری پس از بازی با پیکان، شرط حضور در اردوی خارجی را، جذب بازیکن جدید عنوان کرده بود. یک بار دیگر صحبت‌های سرمربی آبی‌ها را مرور می‌کنیم: در مدتی که بازی‌های ملی انجام می‌شود، برنامه‌ریزی کردیم. باشگاه اردوی امارات را پیشنهاد داده که اگر شرایط ایده‌آل باشد و بازیکن جدید بگیریم در آن تورنمنت شرکت می‌کنیم. به هر حال ملی‌پوشان ما که شاید یکی، دو تا باشند در جمع ما نیستند پس نیاز به نفرات داریم.

همین گفته‌ها و عدم جذب بازیکن و در دسترس نبودن چهار نفر از مهره‌های اصلی تیم (حسینی، چشمی، مهری و یامگا) سبب شده تا نکونام با حضور در این اردوی خارجی مخالفت کند. موضوعی که در متن اطلاعیه آبی‌ها نیز آمده است که البته به نظر می‌رسد در این بیانیه تلاش شده تا سرمربی استقلال عامل اصلی لغو اردو معرفی شود.

از تیتر اطلاعیه که با عبارت “اردوی خارجی استقلال به تصمیم جواد نکونام لغو شد” آغاز شده تا پایان آن، تلاش شده است تا توپ در زمین کادرفنی انداخته شود که این موضوع می‌تواند منجر به مصاحبه و واکنش سرمربی آبی‌ها نسبت به این اطلاعیه را در پی داشته باشد.

1984321

این اطلاعیه در شرایطی با عبارت “باشگاه استقلال به درخواست سرمربی تیم، مقدمات برپایی اردوی ۸ روزه در دبی را فراهم آورده” که نکونام پیش از این و در نشست‌های خبری اعلام کرده بود شرط حضور در این اردو، جذب بازیکن جدید است. در بخش بعدی نیز آمده است که “باشگاه، بلیت‌های تمامی اعضای تیم را خریداری کرده بود” و این موضوع به معنای ضرر مالی به آبی‌هاست چرا که آنها امکانات تمرینی را نیز فراهم کرده بودند.

نکته جالب اینکه رسانه رسمی استقلال مدعی شده این دومین مرتبه است که نکونام با اردوی خارجی تیم مخالفت می‌کند آن هم در شرایطی که “باشگاه با صرف هزینه دست به فراهم کردن مقدمات برپایی اردوی ۸ روزه در امارات، تهیه بلیت، رزرو هتل، تهیه زمین و امکانات تمرین و ریکاوری، توافق و تعیین دو بازی دوستانه زد”.

به هر حال چیزی که مشخص است، در این اطلاعیه تلاش شده تا نکونام به‌عنوان عامل اصلی لغو اردوی خارجی استقلال معرفی شود. موضوعی که یقینا با واکنش سرمربی آبی‌ها نیز مواجه خواهد شد و احتمالا او به سکوت طولانی مدت خود در هفته‌های اخیر پایان خواهد داد.

1984324
دومین اطلاعیه‌ای که باشگاه استقلال امروز و درخصوص علت لغو اردوی امارات منتشر کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.