تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اردیبهشت 1402 - 0:40
کد خبر : 128401

جشنواره گل پرسپولیس در برابر تیم‌ ملی نوجوانان

جشنواره گل پرسپولیس در برابر تیم‌ ملی نوجوانان

آرمان شرق-گروه ورزش:گل چهارم پرسپولیس نیز در دقایق پایانی بازی با شوت زمینی شیخ دیاباته از پشت محوطه جریمه رقم خورد تا هر دو مهاجم خارجی سرخپوشان در این دیدار پای‌شان به گلزنی باز شود.

جشنواره گل پرسپولیس در برابر تیم‌ ملی نوجوانان

جشنواره گل پرسپولیس بعد از برد دربی

یه گزارش “ورزش سه”، یک روز بعد از شهرآورد پایتخت و در حالی که بازیکنان اصلی تیم پرسپولیس مشغول ریکاوری بودند، نفرات ذخیره در یک بازی دوستانه مصاف تیم امید رفتند.

1856626
حسین عبدی، پیشکسوت پرسپولیس، در ابتدای بازی با کریم باقری برخوردی صمیمانه داشت.

نکته مهم این بازی حضور تماشاگران پرسپولیس بود که با مجوز یحیی گل‌محمدی امکان تماشای بازی دوستانه بعد از دربی را پیدا کردند.

افشین پیروانی پیش از این بازی به گفت‌وگو با رسانه‌ها پرداخت و در بخشی از حرف‌هایش از شادی برد دربی توسط بازیکنان تیم دفاع کرد و مدعی شد که این حق آنهاست بعد از پیروزی در این بازی بزرگ خوشحال باشند و شادی هر کس هم به شکلی است.

1856628
بازیکنان پرسپولیس پیش از شروع مسابقه به سراغ نیمکت تیم نوجوانان رفتند و به آنها خوش‌آمد گفتند.

سرپرست تیم پرسپولیس در بخشی از صحبت‌هایش نیز به بحث مشکلات مالی اشاره کرد و از اسپانسر باشگاه خواست همان‌طور که ۴۸ ساعت پیش از دربی به تیم حریف مبالغی برای پرداخت دیون‌شان اختصاص داده، به فکر مشکلات سرخپوشان نیز باشد.

حسین عبدی، سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران، با تشویق شدید هواداران پرسپولیس مواجه شد و به شکل دوران بازی‌اش با لقب “حسین عبدی پله” تشویق شد.

1856627
در اقدامی جالب لئاندرو پریرا به عنوان کاپیتان پرسپولیس مراسم اولیه را برگزار کرد.

سینا اسدبیگی، هافبک شوت‌زن پرسپولیس، گل اول این بازی را با عبور از مدافع پیش روی خود و ضربه‌ای محکم به گوشه دروازه به نام خود کرد.

دقیقه ۳ سینا اسدبیگی با عبور از یک مدافع پشت محوطه جریمه، شوت زمینی خود را از روی خط محوطه جریمه روانه دروازه حریف کرد و به این شکل گل اول بازی شکل گرفت.

دقیقه ۲۵ گل دوم پرسپولیس روی ضربه مهاجم برزیلی این تیم به ثمر رسید. روی یک رفت و برگشت پریرا صاحب موقعیت شوت‌زنی شد و ضربه او با دفع ناقص دروازه‌بان به گل دوم تبدیل شد.

کمال کامیابی‌نیا در دقیقه ۳۵ بازی احساس مصدومیت کرد و از زمین خارج شد تا یکی از بازیکنان جوان پرسپولیس جانشین وی شود.

1856625
کمال کامیابی‌نیا دچار مصدومیت شده تا حضورش برابر گل‌گهر در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

حسین عبدی نیز بعد از دریافت دومین گل تیمش دست به چند تغییر در ترکیب تیمش زد و دو بازیکن را تعویض کرد.

مهدی عبدی با اجازه از کادرفنی در تمرین ریکاوری امروز غایب بود.

گل سوم پرسپولیس نیز توسط پریرا به ثمر رسید و این بار با ارسال سیامک نعمتی و ضربه سر مهاجم برزیلی همراه شد و این بازیکن دومین گل خود را در این جدال به ثمر رساند.

گل چهارم پرسپولیس نیز در دقایق پایانی بازی با شوت زمینی شیخ دیاباته از پشت محوطه جریمه رقم خورد تا هر دو مهاجم خارجی سرخپوشان در این دیدار پای‌شان به گلزنی باز شود.

عیسی آل‌کثیر علی‌رغم بازی به عنوان بازیکن تعویضی با توجه به اینکه از ابتدای نیمه دوم دربی بازی کرده بود، در جمع نفراتی که ریکاوری را پشت سر می‌گذاشتند، کار را دنبال کرد.

1856629
نفرات اصلی پرسپولیس در حاشیه بازی مورد تشویق قرار گرفتند.

تماشاگران پرسپولیس در نیمه دوم در سکوت نمایش دو تیم را دنبال می‌کردند. این اتفاق البته بی‌ارتباط با پایان کار نفرات اصلی تیم بعد از ریکاوری و خروج‌شان از محل تمرین نبود. هواداران با خروج نفرات اصلی بیشتر به عنوان تماشاچی از روی سکوها کار را دنبال کردند و در دقایق پایانی نیز از استادیوم خارج شدند.

در نهایت نیز این بازی با نتیجه ۴-۱ به پایان رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.