تاریخ انتشار : دوشنبه 18 دی 1402 - 22:33
کد خبر : 146461

جزییات جدید در مورد عدم توافق پرسپولیس با گل‌محمدی/مذاکره فسخ درحال انجام است

جزییات جدید در مورد عدم توافق پرسپولیس با گل‌محمدی/مذاکره فسخ درحال انجام است

آرمان شرق-گروه ورزش:وکیل گل محمدی در آخرین دیدار خود با درویش اعلام کرد حاضر به دریافت ۸ میلیارد تومان و سپس امضای تفاهم نامه برای عدم هرگونه شکایت از سرخ‌ها است. این در حالی است که درویش همچنان از هرگونه توافق با یحیی امتناع می‌کند و انتظار دارد سرمربی سرخ‌ها بدون دریافت پول از این تیم جدا شود.گل محمدی که برای پشت سر گذاشتن تعطیلات به خارج از کشور رفته است دیگر حاضر به مذاکره با مدیرعامل باشگاه نیست و نماینده او مذاکره با باشگاه را ادامه می دهد.

جزییات جدید در مورد عدم توافق پرسپولیس با گل‌محمدی/مذاکره فسخ درحال انجام است

جزییات جدید در مورد عدم توافق پرسپولیس با گل‌محمدی

استراتژی‌های متفاوت در باشگاه پرسپولیس کار را برای توافق با یحیی گل محمدی جهت دریافت طلب سخت‌تر از همیشه کرده است.

باشگاه پرسپولیس در حالی دنبال انتخاب جانشین برای یحیی گل محمدی در نیم فصل دوم است که هنوز با سرمربی سرخپوشان برای فسخ قرارداد به توافق نرسیده است.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه از ابتدای فصل چالش‌های متعددی با گل محمدی داشت که اوج آنها بی توجهی به نامه اخطار سرمربی تیم به باشگاه بابت عدم دریافت مطالبت فصل گذشته و همچنین فصل جاری این تیم بود.

درویش نه تنها در همان برهه زمانی تصمیم به جریمه ۱۰ درصدی اعضای تیم با مصوبه هیأت مدیره باشگاه گرفت بلکه مطالبات گل محمدی را نیز به طور کامل پرداخت نکرد تا مشکلات سر جای خود باقی بماند.

رفتار درویش با کادر فنی و بازیکنان تیم کار را به جایی رساند که هیأت مدیره باشگاه نیز علیه مدیرعامل موضع گرفت تا زمزمه‌هایی مبنی بر تغییر درویش نیز به گوش برسد.

عدم موافقت سازمان‌های مربوطه مبنی بر بازگشت یکی از مدیران عامل سابق سرخپوشان باعث شد تا درویش به فعالیت خود ادامه دهد ولی طاقت گل محمدی لبریز شد تا پس از بازی با مس رفسنجان در آخرین بازی دور رفت از پست خود استعفا دهد.

گل محمدی با وجود استعفای شخصی خواستار رسیدگی به درخواست کتبی دو ماه پیش خود مبنی بر فسخ قرارداد است. او بابت مطالبات فصل گذشته مبلغی حدود ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان طلب دارد. همچنین در فصل جاری نیز حدود ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان می‌خواهد که درویش همچنان آن را نپرداخته است.

وکیل گل محمدی در آخرین دیدار خود با درویش اعلام کرد حاضر به دریافت ۸ میلیارد تومان و سپس امضای تفاهم نامه برای عدم هرگونه شکایت از سرخ‌ها است. این در حالی است که درویش همچنان از هرگونه توافق با یحیی امتناع می‌کند و انتظار دارد سرمربی سرخ‌ها بدون دریافت پول از این تیم جدا شود.

گل محمدی که برای پشت سر گذاشتن تعطیلات به خارج از کشور رفته است دیگر حاضر به مذاکره با مدیرعامل باشگاه نیست و نماینده او مذاکره با باشگاه را ادامه می دهد.

باشگاه پرسپولیس: مذاکره فسخ با گل‌محمدی با تفاهم درحال انجام است/ شایعات درست نیست

باشگاه پرسپولیس و نماینده یحیی گل‌محمدی برخلاف پاره‌ای اخبار، روز یک شنبه در فضایی توام با تفاهم با یکدیگر گفت‌وگو داشتند.

به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، با توجه به مذاکره توام با تفاهم برای اقاله قرارداد همکاری بین باشگاه و یحیی گل‌محمدی، امور مربوطه در حال انجام است. در این ارتباط به اطلاع می‌رساند بر خلاف پاره‌ای شایعات و گمانه‌زنی‌های مطرح شده، نشست روز گذشته در فضای توام با تفاهم برگزار شد و تبادل نظر برای مفاد تفاهم نامه در حال انجام است.
با تو‌جه به قوانین جدید نقل و انتقالات ‌پایان همکاری  باید با توافق و رضایت طرفین باشد که نه برای باشگاه و نه برای مربی مشکلی ایجاد نشود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.