تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مرداد 1402 - 23:06
کد خبر : 137290

جذب عزت اللهی توسط پرسپولیس ؛ هر روز محتمل تر از دیروز

جذب عزت اللهی توسط پرسپولیس ؛ هر روز محتمل تر از دیروز

آرمان شرق-گروه ورزش:پرسپولیس برای تقویت تیمش برای حضور پرقدرت در لیگ قهرمانان آسیا همچنان پیگیر جذب سعید عزت‌اللهی است و خود این بازیکن علاقه مند است در این تیم بازی کند.

جذب عزت اللهی توسط پرسپولیس ؛ هر روز محتمل تر از دیروز

جذب عزت اللهی توسط پرسپولیس هنوز منتفی نشده

باشگاه پرسپولیس همچنان به دنبال جذب سعید عزت‌اللهی است و هنوز احتمال حضور ستاره تیم وایله در لیگ برتر ایران وجود دارد.

بدون شک جذاب‌ترین سوژه نقل و انتقالاتی این فصل فوتبال ایران سعید عزت‌اللهی هافبک ملی پوش باشگاه وایله دانمارک بود. سعید که به شدت مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته بود و مذاکراتی را هم با این باشگاه و یحیی گل‌محمدی انجام داد، تا زمستان با باشگاه دانمارکی قرارداد دارد. با توجه به اختلافات به وجود آمده بین طرفین و افزایش مبلغ رضایتنامه سعید، هافبک تیم ملی هنوز نتوانسته از تیمش جدا شود و فقط با وایله تمرین می‌کند.

سعید به پیشنهاد تمدید قرارداد با وایله پاسخ منفی داده و این باشگاه برای جدایی هافبک تیم خود سنگ‌اندازی می‌کند. عزت‌اللهی در همه بازی‌های این فصل وایله از لیست خط خورده و حتی یک دقیقه هم به میدان نرفته است. با این حال با توجه به داشتن قرارداد موظف است در تمرینات تیمش شرکت کند. پرسپولیس برای تقویت تیمش برای حضور پرقدرت در لیگ قهرمانان آسیا همچنان پیگیر جذب سعید عزت‌اللهی است و خود این بازیکن علاقه مند است در این تیم بازی کند.

یحیی گل‌محمدی به شدت دوست دارد سعید را به ترکیب تیمش اضافه کند و همچنان پیگیر آمدن این بازیکن به ایران است. شنیده‌ها حاکی از آن است که بعد از مدتی سکوت و توقف در روند مذاکرات، صحبت‌های جدیدی بین باشگاه پرسپولیس و عزت‌اللهی انجام شده و ممکن است طی روزهای آینده اتفاقات جدیدی در رابطه با پیوستن عزت‌اللهی به پرسپولیس رخ دهد. جدایی سعید از وایله فقط با دریافت رضایتنامه و راضی کردن مدیران این باشگاه صورت می‌گیرد.

البته اینکه تنها چند ماه از قرارداد سعید باقی مانده و این بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی به صورت آزاد و مجانی می‌تواند به هر تیمی برود، برگ برنده هافبک تیم ملی در مذاکرات است و ممکن است همین موضوع باعث شود تا مدیران دانمارکی از خواسته‌ گران خود کوتاه بیایند و سعید را با قیمتی پایین به فروش برسانند. دو هفته آینده برای سعید و نقل و انتقالات پرسپولیس بسیار تعیین کننده خواهد بود و باید منتظر ماند و دید که سرانجام حضور این بازیکن در پرسپولیس چه خواهد شد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.