تاریخ انتشار : جمعه 30 دی 1401 - 6:55
کد خبر : 122098

ترکیب پرسپولیس مقابل ذوب آهن/ رونمایی ۱۵ دقیقه‌ای از خرید جدید

ترکیب پرسپولیس مقابل ذوب آهن/ رونمایی ۱۵ دقیقه‌ای از خرید جدید

آرمان شرق-گروه ورزش:سرمربی پرسپولیس با همان ترکیب شناخته شده هفته‌های اخیر و بدون مهاجم تخصصی قصد دارد تیمش را برابر ذوب آهن اصفهان ارنج کند.با این وجود روی عیسی آل کثیر نیز حساب باز کرده است. یحیی گل محمدی تصمیم گرفته است با بازی دادن ۱۵ دقیقه ای به آل کثیر به مرور او را به شرایط بازی برساند تا در ادامه فصل کمک حال خط حمله پرسپولیس باشد.

ترکیب پرسپولیس مقابل ذوب آهن/ رونمایی ۱۵ دقیقه‌ای از خرید جدید

به گزارش دیلی فوتبال؛ تیم پرسپولیس در چارچوب بازی های هفته ۱۶ مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران فردا جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ میزبان ذوب آهن اصفهان خواهد بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با ذوب آهن

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی ولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، سعید صادقی، وحید امیری، امید عالیشاه و محمد عمری

رونمایی ۱۵ دقیقه‌ای از خرید جدید

رونمایی ۱۵ دقیقه‌ای از خرید جدید پرسپولیس مقابل ذوب آهن

عیسی آل‌کثیر فصل گذشته با مصدومیت رباط صلیبی مواجه شده بود و بعد از مدتی به عمل جراحی رضایت داد. او با پشت سر گذاشتن دوران نقاهت و انجام تمرینات اختصاصی و دستیابی به آمادگی، بار دیگر با نظر یحیی گل‌محمدی با پرسپولیس وارد مذاکره شد. با توافق صورت‌گرفته قرارداد او با پرسپولیس به امضا رسیده و به تازگی نیز این باشگاه کارت بازی را دریافت کرد تا کادرفنی در صورت صلاح‌دید بتواند ازاو برابر ذوب آهن در دور برگشت لیگ برتر سود ببرد.

پرسپولیس که بعد از پایان دوران مصدومیت عیسی آل‌کثیر بار دیگر با این بازیکن توافق کرده و قراردادش را به امضا رسانده، مجوز و کارت بازی اش را نیز دریافت کرد تا در صورت صلاح‌دید کادرفنی و آمادگی این بازیکن، از او برابر ذوب آهن استفاده کند.

حدود دو هفته پیش یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با نساجی مازندران در خصوص عیسی آل کثیر گفت: «عیسی مصدومیت سختی را پشت سر گذاشته است و احتیاج دارد تمرینات گروهی و بازی‌های تدارکاتی داشته باشد تا برگردد. فکر می‌کنم این مرحله نیاز به یک ماه زمان داشته باشد. آل‌کثیر شرایط سختی را پشت سر گذاشته و باید به لحاظ ذهنی و بدنی آماده باشد تا به تمرینات برگردد.»

حالا از تمرینات سرخپوشان تهرانی خبر می‌رسد عیسی آل کثیر زودتر از زمان یک ماهه مورد نظر یحیی گل محمدی توانسته خودش را به بقیه برساند.

این مهاجم خوزستانی در تمرینات اخیر این تیم آماده و سرحال نشان داده و توانسته است لبخند رضایت را روی لبان یحیی گل محمدی بنشاند. بر همین اساس سرمربی پرسپولیس تصمیم گرفته است نام این مهاجم شناخته شده را در لیست بازی با ذوب آهن اصفهان قرار دهد.

البته یحیی گل محمدی طبق شنیده‌ها قصد ندارد از ابتدا عیسی آل کثیر را در ترکیب اصلی قرار دهد. سرمربی پرسپولیس با همان ترکیب شناخته شده هفته‌های اخیر و بدون مهاجم تخصصی قصد دارد تیمش را برابر ذوب آهن اصفهان ارنج کند.

با این وجود روی عیسی آل کثیر نیز حساب باز کرده است. یحیی گل محمدی تصمیم گرفته است با بازی دادن ۱۵ دقیقه ای به آل کثیر به مرور او را به شرایط بازی برساند تا در ادامه فصل کمک حال خط حمله پرسپولیس باشد.

مهاجمان پرسپولیس، آماده و چشم‌انتظار

عیسی آل‌کثیر، مهدی عبدی و شیخ دیاباته سه مهاجم پرسپولیس برای دیدار با ذوب‌آهن خواهند بود.

مهاجمان پرسپولیس، آماده و چشم‌انتظار (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، تیم پرسپولیس از زمان جدایی یورگن لوکادیا بدون مهاجم در دیدارهای خود به میدان رفته و یحیی با حضور شش هافبک، ترکیب جدیدی را ارائه کرده است؛ ترکیبی که البته منجر به پیروزی مقابل گل‌گهر و نساجی و تساوی برابر استقلال و پیکان شد تا قرمزها با ۸ امتیاز قهرمانی نیم فصل را تصاحب کنند.

اما حالا در نیم فصل دوم، شیخ دیاباته از مصدومیت بازگشته و عیسی آل‌کثیر نیز قراردادی جدید را با سرخپوشان امضا کرده تا به همراه مهدی عبدی، یحیی سه مهاجم را برای دیدار با ذوب‌آهن در اختیار داشته باشد؛ مهاجمانی که البته به نظر می‌رسد مقابل ذوب‌آهن در ترکیب اصلی حضور نداشته باشند.

1793291

در این بین، عیسی اگرچه از مصدومیت رها شده اما یحیی گل‌محمدی معتقد است برای بازی نیاز به زمان بیشتری دارد و باید در بازی‌های دوستانه آماده بازگشت به زمین شود.

اما شیخ دیاباته و مهدی عبدی شاید در این دیدار دقایقی را به میدان بروند. باید دید آیا آنها می‌توانند این اطمینان را به یحیی بدهند که ترکیب ۴-۶-۰ خود را تغییر دهد یا همچنان امید عالیشاه و محمد عمری در خط حمله به کار گرفته می‌شوند.

1793292

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.