تاریخ انتشار : یکشنبه 16 مهر 1402 - 6:38
کد خبر : 140329

ترکیب پرسپولیس برابر گل گهر/ بازگشت میلاد سرلک

ترکیب پرسپولیس برابر گل گهر/ بازگشت میلاد سرلک

آرمان شرق-گروه ورزش:پرسپولیس امروز از ساعت ۱۹:۱۵ و در استادیوم آزادی مقابل گل گهر سیرجان قرار خواهد گرفت و باید دید قادر خواهد بود برابر تیمی که با تفکرات مرد یونانی مقابل آنها قرار خواهد گرفت، با کسب امتیازات لازم بار دیگر به جمع مدعیان بازگردد یا خیر.

ترکیب پرسپولیس برابر گل گهر/ بازگشت میلاد سرلک

ترکیب احتمالی پرسپولیس با یک تغییر مقابل گل‌گهر

به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس بعد از انجام دو بازی آسیایی اکنون بار دیگر چالش خود را در لیگ برتر دنبال خواهد کرد و در مسیر بازگشت به جمع مدعیان برابر گل گهر سیرجان قرار خواهد گرفت.

برد ارزشمند در خانه الدحیل در قطر باعث شد تا این تیم اکنون با روحیه و انگیزه بالایی آماده این جدال شود. آنها مقابل تیمی قرار خواهند گرفت که در فصل گذشته خاطرات تلخی از سرخپوشان برای آنها شکل گرفته و از این حیث حریف با انگیزه زیادی و با تفکرات متفاوت کادرفنی یونانی‌اش در این بازی حاضر خواهد شد.

یحیی گل محمدی البته در این بازی وحید امیری و مهدی ترابی را به دلیل مصدومیت در ترکیب نخواهد داشت و مهمترین غایبان این تیم در بازی‌ای خواهند بود که هواداران بالاخره مجوز تماشای دیدار خانگی آن در فصل جدید را به دست آورده‌اند.

علیرضا بیرانوند شماره یک پرسپولیس بار دیگر به عنوان گلر این تیم در ترکیب حاضر خواهد بود. بیرانوند که اتفاقات پرماجرایی را روز گذشته به واسطه سرقت گوشی موبایلش پشت سر گذاشت، اکنون به واسطه روحیه‌ای که بابت کلین شیت آسیایی به دست آورده، مهیای این جدال شده است.

خط دفاعی پرسپولیس نسبت به آخرین دیدار این تیم تغییری نخواهد داشت و محمدحسین کنعانی زادگان و مرتضی پورعلی گنجی در قلب دفاعی این تیم حاضر خواهند شد تا بار دیگر امیدوار به حفظ دروازه این تیم مقابل حمله‌وران حریف باشند. در سمت راست نیز دانیال اسماعیلی‌فر حضور دارد که با پشت سر گذاشتن مصدومیت جزیی‌اش مهیای این جدال شده است. در سمت چپ نیز علی نعمتی به میدان می‌رود.

1937377

مهمترین تغییر پرسپولیس در خط میانی بازگشت میلاد سرلک خواهد بود. شماره ۱۰ پرسپولیس که به واسطه اخراج برابر النصر دیدار هفته گذشته تیمش برابر الدحیل را از دست داده بود، بار دیگر به عنوان مهره موردا عتماد یحیی گل محمدی در پست شماره شش حاضر خواهد شد.

مثلث خط هجومی پرسپولیس در میانه میدان نیز با حضور سروش رفیعی، یاسین سلمانی و سعید صادقی شکل خواهد گرفت. سه بازیکن هجومی، تکنیکی و گلسازی که علیرغم غیبت مهدی ترابی و وحید امیری، همچنان این پست را مقابل هر حریفی خطرناک و نگران کننده خواهند کرد.

1937375

کمی جلوتر هم امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس به میدان خواهد رفت. کاپیتان سرخ‌ها بعد از گل سه امتیازی و ارزشمندی که برابر الدحیل به ثمر رساند، جایگاه خود را در ترکیب اصلی بار دیگر به دست آورده و امیدوار است بتواند در این دیدار حساس نیز برای تیمش چاره ساز باشد و مسیر دستیابی به امتیاز خانگی این بازی را فراهم کند.

شهاب زاهدی در اوج فشار امیدوار است با حضور هواداران پرسپولیس طلسم گل نزدنش در این تیم شکسته شود. زاهدی که به عنوان تنها مهاجم تخصصی در لیست پرسپولیس حاضر است، در روزی که مهاجمان سابق این تیم در این هفته گل کاشته‌اند (مهدی عبدی با گلزنی برابر آلومینیوم و آل کثیر با دبل برابر نفت آبادان) امیدوار است بتواند در این جدال و با حضور هواداران، جشن گل خود را برپا کند.

1937376

ترکیب احتمالی پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند
محمدحسین کنعانی زادگان
مرتضی پورعلی گنجی
دانیال اسماعیلی فر
علی نعمتی
میلاد سرلک
سعید صادقی
سروش رفیعی
امید عالیشاه
شهاب زاهدی
یاسین سلمانی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.