تاریخ انتشار : سه شنبه 2 اسفند 1401 - 0:44
کد خبر : 124424

ترکیب پرسپولیس با سپاهان/٣٠ هزار تماشاگر در ورزشگاه

ترکیب پرسپولیس با سپاهان/٣٠ هزار تماشاگر در ورزشگاه

آرمان شرق-گروه ورزش:با اعلام باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، مسابقه روز چهارشنبه این تیم با پرسپولیس تهران در چارچوب رقابت های جام حذفی با حضور ۳۰ هزار تماشاچی در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد.

ترکیب پرسپولیس با سپاهان/٣٠ هزار تماشاگر در ورزشگاه

این ترکیب براساس حدس و گمان بعضی از کاربران فضای مجازی می باشد و قطعی نیست. لازم به ذکر است حدود ۹۰درصد ترکیب احتمالی سایت باغستان نیوز تقریبا درست است. البته تا روز بازی احتمال مصدومیت یا به هر دلیل غیبت بازیکن می باشد.

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، وحید امیری، میلاد سرلک، کمال کامیابی نیا، سروش رفیعی، محمد عمری، مهدی ترابی و شیخ دیاباته

باید منتظر ماند و دید آیا پرسپولیس بعد از شکست مقابل هوادار تهران؛ دوباره می تواند به روزهای اوج خود برگردد یا خیر.

وضعیت مصدومیت سعید صادقی و شیخ دیاباته

کادر پزشکی پرسپولیس، نسبت به اعزام سعید صادقی برای MRI اقدام کرده است و بعد از دریافت جواب، وضعیت او روشن می‌شود.

به گزارش باغستان نیوز  به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، در پی انتشار اخبار مربوط به آسیب‌دیدگی مجدد سعید صادقی و غیبت او حداقل در بازی جام حذفی برابر سپاهان، پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درباره وضعیت پزشکی این بازیکن و همچنین شرایط او برای بازی‌های آتی، بعد از دریافت جواب MRI تصمیم‌گیری خواهد شد. برای این منظور هماهنگی و اقدام لازم صورت گرفته است.

علیرضا حقیقت در ادامه گفت: دیاباته بعد از مصدومیتی که در بازی برابر تیم هوادار برای او از ناحیه پیشانی اتفاق افتاد، بعد از بازی به بیمارستان اعزام شد و سرش چند بخیه خورد و مراقبت‌های لازم هم برای وی انجام شد.

٣٠ هزار تماشاگر در ورزشگاه نقش جهان

ایرنا – با اعلام باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، مسابقه روز چهارشنبه این تیم با پرسپولیس تهران در چارچوب رقابت های جام حذفی با حضور ۳۰ هزار تماشاچی در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد.

 روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان دوشنبه شب اعلام کرد: با توجه به پیگیری‌های لازم از مراجع ذی‌صلاح برای دریافت مجوز برگزاری بازی سپاهان و پرسپولیس با حضور هواداران، به اطلاع می‌رساند مجوز حضور هواداران تا سقف ٣٠ هزار نفر و فقط در طبقه اول ورزشگاه طبق آیین نامه برگزاری مسابقات صادر شده است.

۹۰ درصد از این تعداد سهم تیم میزبان و ۱۰ درصد از آن سهم تیم میهمان است و طبق اصل اخلاق مداری و جوانمردی در ورزش هزینه بلیت این دیدار برای هواداران هر دو تیم یکسان خواهد بود.

تماشاچیان باید بلیت مسابقه را صرفا از سامانه دریافت کنند و به هیچ عنوان بدون دریافت بلیت به ورزشگاه مراجعه نکنند زیرا از ورود افراد بدون بلیت به ورزشگاه جلوگیری به عمل خواهد آمد.

تیم های سپاهان و پرسپولیس در چارچوب رقابت های جام حذفی ساعت ۱۵ چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه نقش جهان رودرروی هم قرار خواهند گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.