تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 دی 1401 - 6:45
کد خبر : 121369

ترکیب استقلال مقابل تراکتور در جام حذفی/ مهاجمان تراکتور، زنگ خطری برای استقلال

ترکیب استقلال مقابل تراکتور در جام حذفی/ مهاجمان تراکتور، زنگ خطری برای استقلال

آرمان شرق-گروه ورزش:خمز اما برای بازی روز پنج شنبه می تواند حساب بیشتری روی این دو مهاجم باز کند. محمد عباس زاده محرومیتش پایان یافته و از ابتدا می تواند به عنوان تک مهاجم تراکتور به میدان بیاید. او بهترین گلزن تراکتور و بازی ها است. همچنین شرایط فنی و فیزیکی کاوه رضایی بهتر شده و در بازی روز پنج شنبه دو تیم در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور می تواند، مدت زمان بیشتری برای تیمش بازی کند.

ترکیب استقلال مقابل تراکتور در جام حذفی/ مهاجمان تراکتور، زنگ خطری برای استقلال

ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور

نگاهی به ترکیب اصلی تیم استقلال در بازی گذشته مشخص می کند این تیم از صالح حردانی، محمد محبی و زبیر نیک نفس در ترکیب اصلی استفاده کرده بود. بازیکنانی که هر یک بنا به دلایلی در دیدار این هفته نیمکت‌نشین خواهند شد.

حردانی به خاطر اشتباهی که روی گل اول تراکتور انجام داد با پاس رو به عقب منجر به باز شدن دروازه تیمش شد. زبیر نیک‌نفس هم بین دو نیمه تعویض شده و جایش را به پیمان بابایی داد تا مشخص شود سرمربی پرتغالی استقلال از عملکرد این هافبک دفاعی تیمش اصلاً رضایت نداشته است. اما سومین تغییر در ترکیب اصلی آبی‌پوشان مربوط به حضور یک مهاجم به جای محمد محبی است. بازیکنی که در دقیقه ۲۵ بازی مقابل تراکتور به علت آسیب دیدگی از ناحیه کمر جایش را به امیر ارسلان مطهری داد.

یادآور می شود؛ در روزهای اخیر عنوان شده کادر پزشکی استقلال درصدد است تا محبی را به بازی این هفته برساند اما عدم حضور این بازیکن در تمرینات روزهای اخیر این پیش‌بینی را قویتر می‌کند که اگر حتی محبی شرایط حضور در بازی را پیدا کند شاید به عنوان بازیکن جانشین در ترکیب استقلال حضور یابد.

با این تفاسیر می‌توان گفت چیزی در حدود ۳۰ درصد از ترکیب اصلی تیم استقلال مقابل تراکتور تغییر کند.

ناگفته نماند؛ با توجه به عملکرد نسبتاً ضعیف حسین حسینی و اشتباهاتی که درون دروازه داشته این احتمال نیز وجود دارد در بازی این هفته علیرضا رضایی جای دروازه‌بان اصلی استقلال را بگیرد که در این صورت تغییرات استقلال از ۳۰ درصد فراتر خواهد رفت.

مصاف تیم‌های استقلال و تراکتور امروز پنجشنبه هفته جاری و ساعت ۱۵ در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

مهاجمان تراکتور، زنگ خطر دوباره برای استقلال

تراکتور هفته گذشته در شرایطی موفق به شکست استقلال شد که محمد عباس زاده را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت و کاوه رضایی هم صد در صد آماده نبود.

مهاجمان تراکتور، زنگ خطر دوباره برای استقلال

به گزارش”ورزش سه”، خمز اما برای بازی روز پنج شنبه می تواند حساب بیشتری روی این دو مهاجم باز کند. محمد عباس زاده محرومیتش پایان یافته و از ابتدا می تواند به عنوان تک مهاجم تراکتور به میدان بیاید. او بهترین گلزن تراکتور و بازی ها است. همچنین شرایط فنی و فیزیکی کاوه رضایی بهتر شده و در بازی روز پنج شنبه دو تیم در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور می تواند، مدت زمان بیشتری برای تیمش بازی کند. صحبت ازاین بود که کاوه رضایی با باز شدن پنجره زمستانی، اردوی تراکتور را لغو و به تیم استقلال خواهد پیوست اما این اتفاق رخ نداد تا کاوه رضایی هم چنان پیراهن تراکتور را برتن داشته باشد و این هفته هم برای شکست تیم سابقش تلاش کند.

بازگشت محمدعباس زاده و کاوه رضایی به ترکیب تراکتور بدین معنی است که این تیم در بازی تهران با توان تهاجمی بیشتری بازی خواهد کرد و استقلال اگر در فاز دفاعی خوب ظاهر نشود، به طور حتم برای پیروزی در این دیدار و صعود به مرحله یک هشتم نهایی بازی ها کار سختی پیش رو خواهد داشت.

ترکیب استقلال در جام حذفی با تراکتور

این ترکیب بر فرض و حدس بیشتر هواداران در فضای مجازی می باشد و قطعی نیست.

سیدحسین حسینی، صالح حردانی، رافائل سیلوا، سیاوش یزدانی، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، محمد محبی و مهدی قایدی

احتمالا استقلال با نفرات اصلی و برای انتقام شکست پای به دیدار تراکتور در جام حذفی شود.

با مصدومیت عارف غلامی و مرادمند، تیم آبی پوش تهرانی چاره‌ای جز استفاده همزمان از رافائل سیلوا و سیاوش یزدانی ندارند. دو مدافع بلند قامت استقلال احتمالا روز پنجشنبه برای استقلال به میدان خواهند رفت.

ساپینتو می تواند از چند طرح و نقشه برای سمت راست و چپ تیمش استفاده کند. با این حال، تصور می شود که صالح حردانی  در سمت راست خط دفاعی به میدان برود و سلمانی نیز همچون گذشته، مدافع چپ آبی‌ها باشد.

روزبه چشمی که این روزها به مهره‌ای مهم در خط میانی تیمش تبدیل شده است، در کنار مهدی مهدی‌پور جنگ سختی در مرکز میدان با هافبک‌های تراکتور خواهد داشت. سعید مهری نیز پس از بازگشت از محرومیت، جلوتر از این نفرات بازی می‌کند.

کوین یامگا که آخرین گل استقلال را در آبادان به ثمر رسانده، نسبت به بازی با مس رفسنجان، یک خط جلوتر آمده و در پست وینگر راست بازی خواهد کرد. مهدی قایدی نیز که در پی شکستن طلسم ناکامی‌هایش است، در سمت دیگر خط حمله انجام وظیفه می‌کند.

احتمال می‌رود که ساپینتو تصمیم به تغییرات در نوک خط حمله تیمش بگیرد و محمد محبی به عنوان مهاجم برای استقلال بازی کند تا ارسلان مطهری پس از چند دیدار، نیمکت‌نشین شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.