تاریخ انتشار : دوشنبه 3 مهر 1402 - 0:22
کد خبر : 139496

بلند ترین هتل های جهان

بلند ترین هتل های جهان

بلند ترین هتل های جهان در جهان پر از شگفتی امروزی، برج های عظیم و ساختمان های بلند به عنوان نشانی از توانایی بشر در خلق آثار بزرگ و ماندگار، برجسته اند؛ اما در میان این برج های بلند و مجلل، هتل های بلند نیز با حضورشان در منظره های شگفت انگیز معماری، تجربه ای

بلند ترین هتل های جهان

در جهان پر از شگفتی امروزی، برج های عظیم و ساختمان های بلند به عنوان نشانی از توانایی بشر در خلق آثار بزرگ و ماندگار، برجسته اند؛ اما در میان این برج های بلند و مجلل، هتل های بلند نیز با حضورشان در منظره های شگفت انگیز معماری، تجربه ای بی نظیر برای مسافران از اقامت در هتل به ارمغان می آورند. در این مطلب به معرفی بلند ترین هتل های جهان برای اقامتی خاطره انگیز و رزرو هتل های مدنظر می پردازیم. با ما همراه باشید.

هتل ریتز کارلتون در هنگ کنگ

هتل ریتز کارلتون با ارتفاع ۴۸۸ متری، به عنوان یکی از بلند ترین هتل‌ های مجلل در جهان شناخته می ‌شود. این هتل شیک در منطقه کاونتری کلاب از هنگ کنگ واقع شده و امکانات فوق العاده ‌ای مانند: انواع رستوران‌ ها و بارها با منو های متنوع، استخر سرپوشیده و سونا، جکوزی، باشگاه ورزشی و سالن کنفرانس را در اختیار ساکنین خود قرار می دهد. یک شب اقامت در این هتل می‌ تواند تجربه زندگی در میان آسمان را برای شما به ارمغان آورد.

هتل جورا در دبی

دبی به عنوان مرکزی از تجمع بی بدیل ترین آسمان خراش های جهان شناخته می ‌شود. هتل جورا به عنوان بلند ترین هتل دوبی در ارتفاع ۳۵۷ متری به تازگی تاسیس شده است و می ‌تواند چشم اندازی از کل این شهر با امکانات لوکس و ساختمان های بلند آن برای مسافران فراهم کند؛ البته با وجود اینکه هتل جورا بلندترین هتل در دبی است؛ بلندترین برج آن محسوب نمی ‌شود. با این وجود زندگی در این هتل می تواند علاوه بر هزینه بالا، تجربه های زیبایی را نیز در کوله بار شما قرار دهد.

هتل جی دبلیو ماریوت مارکوییس در دبی

مقصد بعدی در دبی، هتل جی دبلیو ماریوت مارکوییس است که دومین آسمان خراش دبی با ارتفاع ۳۵۵ متری محسوب می شود. این هتل معلق بر فضای آسمان دبی به عنوان یکی از مجلل ترین و با شکوه ترین هتل های جهان نیز شناخته شده که همچنان افراد زیادی را با عکس های خود سرگرم می کند. طراحی داخلی این هتل با رویکردی مدرن و ظاهری بی همتا ساخته شده و می ‌تواند به تمامی انتظارات شما از شیک ترین هتل به خوبی پاسخ دهد.

هتل فورسیزنز پلیس در کوالالامپور

هتل فورسیزنز پلیس در کوالالامپور، شاهکاری واقعی در قلب این شهر پویا است. این هتل به عنوان یکی از بلند ترین هتل های دنیا در این شهر با ارتفاع ۳۴۳ متری در سال ۲۰۱۸ ساخته شده است. فورسیزنز پلیس در یکی از شلوغ ترین خیابان های کشور مالزی، نمادی با شکوه از قدرت و خلاقیت در معماری است و به مسافران خود این فرصت را می دهد تا به دور از هیاهوی شهر، در دل ابر های سفید با یک لیوان چای، ساعاتی از آرامش خود لذت ببرند.

هتل برج العرب در دبی

در قلب عروس بیابان، برج العرب شاهکاری از معماری محسوب می شود. برج العرب در میان طبقات آسمان خراش خود، هتلی با ارتفاع ۳۲۱ متری و با هفت ستاره جای داده است. این هتل به عنوان جادوئی در میان امارات با شکلی از قایق های بادبانی تنها دو دقیقه با سواحل خلیج فارس فاصله دارد و امکان تماشای طلوع و غروب خورشید در افق دریا و بر فراز برجی مرتفع را برای شما فراهم می کند. رزرو هتل برج العرب می‌ تواند تجربه زندگی در یک نمایشگاه نوری متحرک را برای شما فراهم کند. هتل برج العرب با امکانات لوکس خود ساعاتی از یک زندگی مدرن در میان فضایی ابهام بر انگیز از سنت های عربی را برای شما رقم می زند.

هتل بایوکی اسکای

بهتر است مقصد خود را از دیار کشور های ساحلی خلیج فارس به کشور تایلند تغییر دهیم. پایتخت تایلند یعنی شهر بانکوک، میزبان یکی از بلند ترین هتل های جهان با ارتفاع ۳۰۹ متری است. هتل بایوکی اسکای با فرم استوانه ای یکی از لوکس ترین هتل هایی است که هر چشمی را به خود جذب می کند. بر فراز این هتل مرتفع، می توانید زندگی در میان ابرهای بانکوک و تماشای تپه ها و دریاچه های اطراف را به خوبی تجربه کنید. امکانات ویژه این هتل، آن را به مقصدی با اولویت بالا برای مسافران تایلند تبدیل کرده است. طراحی داخلی بی نظیر و استفاده از بهترین امکانات و تجهیزات برای فراهم کردن زندگی مدرن در اتاق ها و سوئیت های این هتل می‌ تواند شبی آرام را به مسافران خسته هدیه دهد.

برج کالینان جنوبی در چین

صنعت هلتداری در چین همچنان در حال پیشرفت بوده و رقابتی نزدیک با دبی دارد؛ از این باب می ‌توان گفت این کشور دارای یکی از بلند ترین هتل های موجود در جهان به اسم برج کالینان است. برج کالینان جنوبی در چین با ۲۷۱ متر ارتفاع و دیواره های شیشه ای، منظره ای زیبا از بندر ویکتوریا را برای مسافران و ساکنین خود در دسترس می گذارد. معماری زیبای این هتل و امکانات لوکس آن می ‌تواند شبی آرام برای مسافران به ارمغان آورد.

هتل جمیرا امارات تاورز در دبی

بهتر است اگر شما هم به عنوان مسافر از دبی مال دیدن می کنید، تجربه یک شب ماندن در یکی از بلندترین هتل های دبی با ارتفاع ۳۰۹ متری در نزدیکی این مرکز خرید را از دست ندهید. سوئیت های این هتل لوکس، امکان استفاده از بالکن های اختصاصی برای به تماشا نشستن هیاهوی مردم از بالاترین نقطه ممکن را برای شما فراهم می کنند. طراحی استثنایی و برخورداری از بهترین امکانات، از جمله مزایای اقامت در این هتل مرتفع است.

هتل برج خلیفه

برج خلیفه با ارتفاع ۸۲۸ متری، بلند ترین برج جهان شمرده می شود؛ با این حال، هتل واقع در این برج، تنها ۱۱ طبقه از آن را شامل شده است. این هتل در برابر ۱۶۳ طبقه موجود در برج خلیفه آنچنان چشمگیر نیست. در واقع اقامت در این برج می تواند تجربه زندگی در یک شهر عمودی را برای شما فراهم کند.

آشنایی با خدمات فلای تودی

سایت فلای تودی یکی از بهترین و معتبر ترین سایت ها در زمینه رزرو هتل و بلیط هواپیما است. شما می ‌توانید با این سایت معتبر ایرانی، بهترین تجربیات خود را از سفر های داخلی و خارجی کسب کنید. فلای تودی با ارائه تمامی خدمات خود به صورت آنلاین در وقت و هزینه شما صرفه جویی کرده و به شما امکان می‌ دهد تا با دسترسی به تجربیات دیگران و مطالعه توضیحات لازم انتخابی مناسب داشته باشید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.