تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 آبان 1402 - 21:09
کد خبر : 142524

بازیکنان مخاطب پیام تند یحیی:بازی عوض شد!

بازیکنان مخاطب پیام تند یحیی:بازی عوض شد!

آرمان شرق-گروه ورزش:یحیی همچنین به «یک عده» اشاره می‌کند که جانشان را می‌گذارند و «یک عده این کار را» نمی‌کنند. او پیش از این جمله را خطاب به مدیران باشگاه گفته بود و احتمالا هرگز نخواهد پذیرفت که اشاره‌اش به بازیکنان است. اما زمانی که باشگاه تیم را با پرواز اختصاصی و شرایط مطلوب به تاجیکستان فرستاده و کمی قبل هم نیمی از پاداش قهرمانی را به حساب آن‌ها واریز کرده، شاید کار چندان سختی نباشد که حدس بزنید این بار مخاطب بدنه مدیریتی باشگاه نبوده است.

بازیکنان مخاطب پیام تند یحیی:بازی عوض شد!

بازیکنان به جای درویش مخاطب پیام تند یحیی!

به گزارش “ورزش سه”، «ما مسئولیت کارمان را می‌پذیریم و باید سخت‌کوش‌تر تلاش کنیم تا مشکلات‌مان حل شود. این می‌طلبد همه اعضا که نفعی دارند برای پیشرفت تیم تلاش کنند تا به روزهای خوب‌مان برگردیم. باید همه تلاش کنند. با اینکه یک عده تمام جان‌شان را بگذارند و یک عده این کار را نکنند واقعاً کار سخت می‌شود.»

در نگاه اول شاید تصور کنید یحیی گل‌محمدی، مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره را خطاب قرار داده و علت نتایج تیم را بی‌توجهی آن‌ها به اعضای تیم می‌داند اما این بار برخلاف گذشته اشاره او به داخل تیم است، بازیکنانی که نمایش چندان خوبی در دیدارهای اخیر نداشتند.

1951804

البته که معرفی مخاطبان این پیام نسبتا تند و تیز از سوی سرمربی پرسپولیس شاید هرگز انجام نشود اما او به صراحت و شخصا این پیام را در خلوت به ستاره‌ها انتقال داده است.

پرسپولیس در چند بازی اخیر در حالی شش امتیاز را در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا جا گذاشته که باوجود مصدومیت و سرماخوردگی، چند ستاره این تیم به وضوح سطحی پایین‌تر از همیشه داشتند و در کنار تمام مشکلات، شاید این موضوع آسیب جدی‌تری به تیم وارد کرده است.

1951801

البته فراموش نکنید در کنار افت کیفی ۴-۵ بازیکن پرسپولیس، یحیی در این مدت ۱۶ بازیکن را به دلیل مصدومیت، محرومیت یا سرماخوردگی از دست داده و همین موضوع باعث شده تا او عملا نتواند تغییرات موردنظر را از نظر نیروی انسانی در ترکیب تیمش ایجاد کند.

اشاره یحیی به سخت‌کوشی است و احتمالا چیزی که به زبان نمی‌آورد، اشتباهات فردی پرتعداد است که در صحنه گل تساوی استقلال تاجیکستان هم وجود داشت و سرخ‌پوشان را در پرتگاه حذف از آسیا قرار داد – مشابه بازی صنعت نفت (پرسپولیس در هر دو بازی برد را از دست داد).

1951802

یحیی همچنین به «یک عده» اشاره می‌کند که جانشان را می‌گذارند و «یک عده این کار را» نمی‌کنند. او پیش از این جمله را خطاب به مدیران باشگاه گفته بود و احتمالا هرگز نخواهد پذیرفت که اشاره‌اش به بازیکنان است. اما زمانی که باشگاه تیم را با پرواز اختصاصی و شرایط مطلوب به تاجیکستان فرستاده و کمی قبل هم نیمی از پاداش قهرمانی را به حساب آن‌ها واریز کرده، شاید کار چندان سختی نباشد که حدس بزنید این بار مخاطب بدنه مدیریتی باشگاه نبوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.