تاریخ انتشار : دوشنبه 25 دی 1402 - 23:10
کد خبر : 146970

امید در اردوی پرسپولیس/امیری به بازی حذفی می‌رسد

امید در اردوی پرسپولیس/امیری به بازی حذفی می‌رسد

آرمان شرق-گروه ورزش:امیری در نخستین بازی لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر عربستان در تهران و در وقت‌های تلف شده از ناحیه همسترینگ آسیب دید و دو ماه بعد از آن در دیدار برگشت مقابل استقلال تاجیکستان به میدان رفت که فقط یازده دقیقه در زمین بود و دوباره مصدوم شد.حالا از آن مصدومیت امیری بیش از دو ماه گذشته و این بازیکن فرصت دارد تا طی ۲۶ روز آینده برای دیدار جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران کاملا آماده شود.

امید در اردوی پرسپولیس/امیری به بازی حذفی می‌رسد

امید در اردوی پرسپولیس، امیری به بازی حذفی می‌رسد

به گزارش “ورزش سه”، یکی از دلایل نوسان پرسپولیس در فاز حمله طی نیم فصل اول لیگ در اختیار نداشتن وحید امیری برای مدتی طولانی بود.
با این حال بعد از حضور در تمرین نخست پرسپولیس امیدواری‌هایی نسبت به بازگشتش به میدان به وجود آمده است. ستاره پرسپولیس که در نیم فصل اول تقریباً ۹۰ درصد بازی‌ها را از دست داد برای بازگشت به ترکیب تیم از مدتی قبل استارت زده و از شنبه با تیم تمرین کرد.

اولین بازی پرسپولیس بعد از تعطیلات زمستانی ۲۰ بهمن ماه مقابل نفت و گاز گچساران در جام حذفی برگزار می‌شود و باید دید ۲۶ روز باقی‌مانده تا این مسابقه امیری شرایط مسابقه را پیدا می‌کند یا نه. در اردوی تیم پرسپولیس این خوش‌بینی وجود دارد که کاپیتان دوم سرخ‌ها تا آن روز شرایط نرمال برای بازی کردن را پیدا می‌کند و سرمربی هر فردی که باشد می‌تواند از این بازیکن حتی برای دقایقی کوتاه هم که شده استفاده کند.

امیری در این فصل فقط در چهار بازی ابتدایی مقابل آلومینیوم اراک، تراکتور، ذوب آهن و فولاد چهار ۹۰ دقیقه کامل در میدان بود و یک پاس گل مقابل ذوب آهن داد. او در نخستین بازی لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر عربستان در تهران و در وقت‌های تلف شده از ناحیه همسترینگ آسیب دید و دو ماه بعد از آن در دیدار برگشت مقابل استقلال تاجیکستان به میدان رفت که فقط یازده دقیقه در زمین بود و دوباره مصدوم شد.

حالا از آن مصدومیت امیری بیش از دو ماه گذشته و این بازیکن فرصت دارد تا طی ۲۶ روز آینده برای دیدار جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران کاملا آماده شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.