تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 خرداد 1402 - 22:20
کد خبر : 132223

استقلال در چه پست‌هایی بازیکن می‌گیرد؟

استقلال در چه پست‌هایی بازیکن می‌گیرد؟

آرمان شرق-گروه ورزش: از باشگاه استقلال خبر می رسد به ترتیب پستهای دروازه‌بانی، دفاع، هافبک و حملهٔ تیم استقلال در اولویت های اصلی برای اعضای کمیته فنی قرار گرفته تا در ارتباط با این پست‌ها بازیکنان مورد نیاز مد نظر قرار بگیرند.

استقلال در چه پست‌هایی بازیکن می‌گیرد؟

به گزارش تازه‌نیوز، اخبار رسیده از کمیته فنی باشگاه استقلال حکایت از این دارد که این روزها کادر پیشکسوتان حاضر در جمع اعضای کمیته فنی بیش از هر چیز در صدد هستند تا برای سرعت بخشیدن به فصل نقل و انتقالات و جان نماندن استقلال از گردونه یارگیری، نقاط ضعف این تیم را پوشش بدهند.

به نقل از خبرورزشی، از باشگاه استقلال خبر می رسد به ترتیب پستهای دروازه‌بانی، دفاع، هافبک و حملهٔ تیم استقلال در اولویت های اصلی برای اعضای کمیته فنی قرار گرفته تا در ارتباط با این پست‌ها بازیکنان مورد نیاز مد نظر قرار بگیرند.

گفته می شود اولویت اصلی در ارتباط با یارگیری استقلال پست هافبک میانی و بازیکن بازی ساز است. پس از آن دست دروازه‌بانی و در اولویت سوم جذب مهاجم و در نهایت مدافع است.

ناگفته نماند که قرار است بازیکنان مورد تایید اعضای کمیته فنی در قالب یک لیست نهایی به حجت کریمی ارائه و درباره آنها تصمیم گیری بشود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.