تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مرداد 1402 - 23:34
کد خبر : 137251

 استقلال به‌زودی با یک مهاجم خارجی توافق می کند

 استقلال به‌زودی با یک مهاجم خارجی توافق می کند

آرمان شرق-گروه ورزش:با این حال منابع نزدیک به مدیریت باشگاه استقلال ادعا می‌کنند آبی‌ها در شرف جذب یک مهاجم خارجی باکیفیت هستند که هماهنگی‌ها برای خرید این بازیکن با کادرفنی تیم انجام شده و این بار پروسه تقویت تیم با بازیکن خارجی با آگاهی نکونام در حال انجام است. ادعایی که هنوز از سوی نزدیکان نکو تأیید نشده است.

 استقلال به‌زودی با یک مهاجم خارجی توافق می کند

مهاجم خارجی استقلال انتخاب شد!

به گزارش “ورزش سه”، شروع رقابت‌های لیگ برتر و عملکرد قابل قبول استقلال در دو مسابقه ابتدایی فصل باعث شد تا حدودی تحرکات پایین نقل و انتقالاتی این تیم از اولویت پرداخت رسانه‌ها خارج شود و تمرکز روی نحوه بازی درون زمین این تیم معطوف شود.

اما جذب کاپیتان تیم امید توسط پرسپولیس در روز جدایی آریا برزگر، ملی‌پوش امید تازه جذب شده، از استقلال و پیوستن این بازیکن به نساجی باعث شد تا هواداران آبی دوباره وارد فاز نقل و انتقالات شوند و مطالبه به‌حق خود از کادر فنی برای تقویت تیم را بازتاب دهند.

در این میان، جواد نکونام هم بعد از بازی با نفت و قبل از بازی با ملوان هم دوباره روی صحبت‌های قبلی خود مبنی بر کمبود بازیکن در استقلال تاکید کرد و عنوان کرد سکوتش در این خصوص نه از سر رضایت که از روی ناچاری است، چرا که این تیم شرایط جذب بازیکن جدید را ندارد.

1911238

با این حال منابع نزدیک به مدیریت باشگاه استقلال ادعا می‌کنند آبی‌ها در شرف جذب یک مهاجم خارجی باکیفیت هستند که هماهنگی‌ها برای خرید این بازیکن با کادرفنی تیم انجام شده و این بار پروسه تقویت تیم با بازیکن خارجی با آگاهی نکونام در حال انجام است. ادعایی که هنوز از سوی نزدیکان نکو تأیید نشده است.

پستی که سرمربی استقلال از ابتدای حضور در این باشگاه هیچ اولویت یا آلترناتیو داخلی برای آن در نظر نگرفته و لیست منتشر شده از سوی حجت کریمی هم موید این موضوع است که نکونام در پست مهاجم تنها به دنبال خرید بازیکن خارجی بوده است.

اتفاقی که قریب‌الوقوع‌ بودن آن در اجازه صدور جدایی آریا برزگر بی‌تاثیر نبوده و آبی‌ها برای تطابق بودجه خود با سقف در نظر گرفته شده از سوی سازمان لیگ، وادار به منفک‌کردن برخی از بازیکنان بودند.

حالا باید منتظر ماند و دید مهاجم خارجی جدید که منابع نزدیک به باشگاه تاکید خاصی روی جذب و معرفی او از کانال سرمربی تیم دارند، تا چه اندازه می‌تواند خواسته‌های هواداران و کادر فنی تیم را در جهت تقویت خط جلوی تیم برآورده کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.