تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1402 - 8:19
کد خبر : 142133

آیا قیمت لمینت دندان نسبت به مزایای آن توجیه‌پذیر است؟

آیا قیمت لمینت دندان نسبت به مزایای آن توجیه‌پذیر است؟

بالا بودن قیمت لمینت دندان باعث شده تا افراد از اصلاح لبخند خود به‌وسیله این روش صرف نظر کنند. در حالی‌که مزایای این روش، قیمت آن را توجیه می‌کند. در این مطلب علاوه بر بررسی مزایای لمینت، مرکز دندانپزشکی را معرفی می‌کنیم که قیمت لمینت دندان آن بسیار مناسب است.

این روز‌ها قیمت لمینت دندان برای افرادی که مایل هستند طرح لبخند خود را اصلاح کنند، بسیار مطرح است. این پوشش سرامیکی جالب و زیبا، نمای دندان‌ها را به شکلی ظریف و جذاب اصلاح می‌کند. اما در بیشتر موارد زیباجویان به‌دلیل بالا بودن قیمت لمینت دندان، مجبور می‌شوند سایر شیوه‌های اصلاح طرح لبخند را انتخاب کنند. در این مطلب در مورد قیمت لمینت و مزایای استفاده از آن با هم گفتگو می‌کنیم و مرکزی را معرفی می‌کنیم که قیمت لمینت آن بسیار مناسب است.

قیمت لمینت دندان و نقش آن در انتخاب افراد

سال‌هاست که چهره افراد و نقش آن در بالا بردن حس اعتماد به نفس آنها به اثبات رسیده است. تا جایی که وجود مشکلات ظاهری در دندان‌ها می‌تواند تاثیرات منفی زیادی بر افراد و شخصیت اجتماعی آنها داشته باشد. بر همین اساس نیز روش‌های درمان زیبایی برای این بخش از چهره رونق زیادی پیدا کرده است.

لمینت دندان یکی از مدرن‌ترین این روش‌هاست. در این شیوه با لایه‌ای نازک از جنس سرامیک روی دندان‌ها کشیده می‌شود تا هر نوع شکستگی، ترک و زردی دندان‌ها را پوشانده و دندان‌ها را بار دیگر سفید و مرتب کند. بدیهی است زیبایی فوق‌العاده این روکش‌ها مشکلات ظاهری دندان را جبران کرده و طرح لبخند را به طرز جالب و باورنکردنی اصلاح می‌کند.

اما قیمت لمینت دندان نسبت به سایر روش‌های اصلاحی و زیبایی تا حدی بالاست. این موضوع باعث شده برخی از اجرای این شیوه منصرف شوند و دندان‌های خود را با روش‌های دیگر اصلاح کنند. اما بالا بودن هزینه لمینت دندان، در مقابل مزایا و ماندگاری آن کمرنگ است و تاثیر خود را از دست می‌دهد. تا جایی که در مجموع، هزینه انجام لمینت دندان اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه محسوب می‌شود.

چرا قیمت لمینت نسبت به مزایای آن مناسب است؟

لمینت دندان مزایای متعددی دارد که می‌تواند قیمت بالای آن را توجیه کند، که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم:

ظاهری طبیعی و زیبا:

لمینت دندان می‌تواند ظاهر دندان‌ها را به طرز چشمگیری بهتر کرده و ضمن رفع عیوب ظاهری، لبخندی زیبا و جذاب برای فرد ایجاد کند. روکش‌های سرامیکی لمینت دندان به طور دقیق مطابق با دندان‌های طبیعی ساخته می‌شوند و تفاوت بین آنها قابل تشخیص نیست. همین عامل به‌تنهایی می‌تواند میزان قیمت لمینت دندان را مشخص کند.

دوام و ماندگاری بالا:

لمینت دندان در صورت مراقبت صحیح، می‌تواند تا ۱۵ سال دوام داشته باشد. روکش‌های سرامیکی لمینت دندان در برابر پوسیدگی، تغییر رنگ و آسیب‌های فیزیکی بسیار مقاوم هستند. به این ترتیب قیمت لمینت دندان تا حد زیادی توجیه شده و اقتصادی است.

زمان کوتاه درمان:

لمینت دندان در دو جلسه انجام می‌شود و بیمار می‌تواند در همان روز اول از لبخند جدید خود لذت ببرد. کوتاه بودن این زمان علاوه بر راحتی کار برای بیمار، از نظر مالی نیز بودجه لمینت دندان را موجه می‌کند.

آسیب‌ناپذیری نسبت به لثه:

روکش‌های سرامیکی لمینت دندان به بافت لثه آسیبی نمی‌رسانند و بیمار می‌تواند به راحتی غذا بخورد و مسواک بزند.

همه موارد گفته شده حاکی از این مطلب است که، قیمت لمینت دندان نسبت به مزایایی که دارد قابل توجیه است. اما کدام مرکز دندانپزشکی مناسب‌ترین قیمت لمینت را دارد؟

قیمت لمینت دندان در شبکه میخک

شبکه دندانپزشکی میخک، زنجیره‌ای از دندانپزشکی‌های مختلف است که خدمات دندانپزشکی مختلفی از جمله لمینت دندان را ارائه می‌کند. قیمت لمینت دندان https://mikhakdental.com/cost-of-dental-laminate/ مناسب و کیفیت کار بالا در میخک باعث شده تا این شبکه با سایر دندانپزشکی‌ها متفاوت باشد. از طرفی دندانپزشکی میخک با پرداخت اقساطی بلند مدت این فرصت را در اختیار همه افراد می‌گذارد تا لبخند درخشانی داشته باشند. در ادامه جدول قیمت لمینت میخک در پاییز ۱۴۰۲ را خواهید دید.

قیمت (تومان)

لمینت

۴,۰۰۰,۰۰۰

لمینت سرامیک زیرکونیا

۷,۵۰۰,۰۰۰

لمینت سرامیک Emax

سخن آخر

همه ساله با توجه به رشد هزینه‌ها، قیمت لمینت دندان نیز تغییر می‌کند. قیمت لمینت در پاییز امسال نیز متنوع بوده و کمترین نرخ لمینت دندان در پاییز ۱۴۰۲ را می‌توان در شعب دندانپزشکی میخک پیدا کرد. همچنین شرایط پرداخت این هزینه‌ها نیز منعطف بوده و برای بسیاری از افراد مناسب و قابل پرداخت است. برای اطلاع از نحوه پرداخت قیمت لمینت دندان کافی است به آدرس https://mikhakdental.com/ مراجعه کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.