تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 تیر 1402 - 1:34
کد خبر : 135221

آرمان رمضانی؛ پایان آرام‌ترین یاغی؟

آرمان رمضانی؛ پایان آرام‌ترین یاغی؟

آرمان شرق-گروه ورزش:استقلال مهاجمانی چون ارسلان مطهری، آرمان رمضانی، سجاد شهباززاده و پیمان بابایی را در اختیار دارد که به احتمال زیاد رمضانی در لیست خروج قرار می‌گیرد. این بازیکن که از پرسپولیس به استقلال پیوسته بود، باید برای جدایی با مسوولان استقلال به توافق برسد. اینکه آیا او حاضر می‌شود قراردادش را فسخ کند یا نه، یکی دو روز آینده مشخص خواهد شد.

آرمان رمضانی؛ پایان آرام‌ترین یاغی؟

پایان آرام‌ترین یاغی؟
دنیای اقتصاد : دیروز رسانه‌های مختلف از جدایی قریب‌الوقوع آرمان رمضانی از استقلال خبر دادند. داستان ظاهرا این‌طوری است که جواد نکونام برای اضافه کردن بازیکن جدید به لیست استقلال باید یکی، دو بازیکن را کنار بگذارد. یکی از این بازیکنان علیرضا رضایی، دروازه‌بان آبی‌پوشان است که امسال جزو سهمیه بزرگسالان محسوب می‌شود.

رضایی قرار است در جلسه با مسوولان استقلال تکلیف جدایی‌اش را مشخص کند. انتشار خبر جدایی رضایی با واکنش‌های بعضا منفی از سوی هواداران استقلال مواجه شده است، چرا که بسیاری او را یک دروازه‌بان آینده‌دار می‌دانستند. به عنوان مثال فرهاد مجیدی اعتقاد زیادی به رضایی داشت و می‌گفت او آینده فوتبال ملی ایران در بخش دروازه‌بانی خواهد بود. استقلالی‌ها قبلا هم در زمینه از دست دادن حسین پورحمیدی مرتکب اشتباه شدند و حالا بیم آن می‌رود که اتفاق مشابهی رخ بدهد. دیگر بازیکنی که باید در لیست خروجی قرار بگیرد، از میان ۴ مهاجم فعلی خواهد بود.

استقلال مهاجمانی چون ارسلان مطهری، آرمان رمضانی، سجاد شهباززاده و پیمان بابایی را در اختیار دارد که به احتمال زیاد رمضانی در لیست خروج قرار می‌گیرد. این بازیکن که از پرسپولیس به استقلال پیوسته بود، باید برای جدایی با مسوولان استقلال به توافق برسد. اینکه آیا او حاضر می‌شود قراردادش را فسخ کند یا نه، یکی دو روز آینده مشخص خواهد شد. با این حال دیروز برخی رسانه‌ها به مناسبت جدایی قریب‌الوقوع رمضانی، با او خداحافظی هم کردند و به یادآوری گل بسیار حساسش به پدیده مشهد در هفته‌های پایانی لیگ بیست‌ویکم پرداختند؛ گلی که نقش مهمی در تنها قهرمانی یک دهه اخیر استقلال داشت. آرمان رمضانی شاید آرام‌ترین یاغی تاریخ بود؛ بازیکنی که در استقلال هم مثل پرسپولیس دوران درخشانی نداشت، اما ادب و آرامش او موجب تحسین شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.