تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آبان 1397 - 18:50
کد خبر : 47031

آخرین قیمت مرغ و مشتقات در بازار

آرمان شرق: رئیس اتحادیه پرنده و ماهی نرخ جدید مرغ و انواع مشتقات در بازار را اعلام کرد. به گزارش آرمان شرق،  مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از ثبات نرخ مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز

آرمان شرق: رئیس اتحادیه پرنده و ماهی نرخ جدید مرغ و انواع مشتقات در بازار را اعلام کرد.

به گزارش آرمان شرق،  مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از ثبات نرخ مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۷ هزار، مرغ آماده به طبخ در کشتارگاه ۹ هزار و ۸۰۰، توزیع درب واحدهای صنفی ۱۰ هزار و ۸۰۰ و خرده فروشی  ۱۰ هزار و ۹۰۰ تومان است.

به گفته وی نرخ هر کیلو ران مرغ با کمر ۹ هزار و ۹۰۰  و ران مرغ بدون کمر برابر با قیمت مرغ ۱۰ هزار و ۹۰۰ تومان است.

یوسف خانی با اشاره به نرخ سایر مشتقات افزود: قیمت هر کیلوگرم سینه با کتف ۱۹ هزار، سینه بدون کتف ۲۰ هزار و فیله مرغ ۲۱ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی نرخ واقعی هر کیلو مرغ زنده را ۷ هزار و مرغ آماده به طبخ را ۱۰ هزار و ۸۰۰ تا ۱۰ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام کرد.

وی در پایان قیمت کنونی مرغ در روزهای آتی را پیش بینی کرد و گفت:با توجه به کاهش عرضه و تعطیلات پیش رو پیش بینی می شود که قیمت مرغ نوسان جزئی داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.