تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 آبان 1397 - 14:20
کد خبر : 47813

تغییر و تحولات مدیریتی در وزارت نفت

تغییر و تحولات مدیریتی در وزارت نفت

آرمان شرق:اختیارات مدیران عامل شرکت ملی نفت و شرکت ملی پتروشیمی ایران به ترتیب به محسن پاک‎نژاد و ابویی مهریزی تفویض شد. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا ،علی کاردر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران حق امضای ناشی از اختیارات مدیرعاملی این شرکت را به محسن پاک‎نژاد، معاون امور تولید این شرکت تفویض

آرمان شرق:اختیارات مدیران عامل شرکت ملی نفت و شرکت ملی پتروشیمی ایران به ترتیب به محسن پاک‎نژاد و ابویی مهریزی تفویض شد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا ،علی کاردر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران حق امضای ناشی از اختیارات مدیرعاملی این شرکت را به محسن پاک‎نژاد، معاون امور تولید این شرکت تفویض کرد.

کاردر در نامه خود خطاب به پاک نژاد آورده است: با توجه به هماهنگی‎های به‌عمل‎آمده با وزیر محترم نفت و در اجرای بند (۱۸) ماده (۵۲) قانون اساسنامه شرکت ملی نفت ایران مصوب ۱۳۹۵,۱.۲۳، مبنی بر تعیین صاحبان امضای مجاز و تعهدآور برای شرکت و امکان تفویض اختیارات مدیرعامل، بدینوسیله حق امضای ناشی از اختیارات موضوع ماده مذکور جهت انجام و اعمال کلیه اختیارات قابل تفویض مدیرعامل در قانون اساسنامه و سایر قوانین و مقررات و همچنین صدور احکام انتصاب، بخشنامه‎ها و دستورالعمل‎های مورد نیاز در شرکت ملی نفت ایران و شرکت‎های فرعی تابعه، با رعایت قوانین و مقررات به جنابعالی تفویض می‎گردد.

همچنین رضا نوروززاده، اختیارات مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی را به حسین ابویی مهریزی، معاون مدیرعامل این شرکت تفویض کرد.

در نامه نوروز زاده خطاب به ابویی آمده نظر به سوابق و تجربیات مفید جنابعالی و به استناد ماده ۲۶ اساسنامه شرکت ملی صنایع پتروشیمی، به منظور اداره عملیات مختلف شرکت به موجب این حکم اختیارات و وظایف مصرحه خود در اساسنامه را به جنابعالی تفویض می‌نمایم

باتوجه به الزام اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان که مدیرعامل شرکت ملی نفت و شرکت ملی پتروشیمی و برخی اعضاء هیئت­­ مدیره این شرکت ها را شامل می شود، علی کاردر و رضا نوروز­ زاده نمی تواند به فعالیت خود ادامه دهند­و ازآنجاکه مدیرعامل این دو شرکت طبق قانون باید ازسوی هیئت­­ مدیره به وزیر معرفی و منصوب شوند، لذا تا تعیین هیئت ­­مدیره جدید و معرفی مدیرعامل،اختیارات مدیران عامل شرکت ملی نفت و شرکت ملی صنایع پتروشیمی تفویض شده است.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.