تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 شهریور 1402 - 7:49
کد خبر : 137457

یک پیشنهاد داغ به شورای نگهبان

یک پیشنهاد داغ به شورای نگهبان

آرمان شرق-گروه سیاست:شورای نگهبان به احترام مشارکت گسترده مردم در پیش ثبت نام انتخابات مجلس دوازدهم، غیر از آنها که عدم صلاحیت دارند، ثبت نام کنندگانی را که احراز صلاحیت نشده اند به مردم واگذار نمایند زیرا اگر عدم صلاحیت قطعی نباشد عدم احراز صلاحیت نمی‌تواند مبنای رد ثبت نام کننده باشد.

یک پیشنهاد داغ به شورای نگهبان

آرمان امروز، گروه سیاسی: همانطور که پیشتر دبیر کل حزب موتلفه گفته بود به‌نظر انتخابات پرماجرایی را در پیش رو داریم. نه‌تنها گمانه‌زنی‌ها و شایعات در مورد حضور چهره‌ها و احزاب در انتخابات رو به افزایش است در این مورد باید به پیشنهادات برخی از چهره‌های جریان اصولگرایی هم اشاره کنیم. در تازه‌ترین این پیشنهادات اسدالله بادامچیان در نشست خبری که روز سه‌شنبه داشت به بیان پیشنهادش به شورای نگهبان درباره داوطلبان مجلس دوازدهم پرداخت. او متعقد است شورای نگهبان به احترام مشارکت گسترده مردم در پیش ثبت نام انتخابات مجلس دوازدهم، غیر از آنها که عدم صلاحیت دارند، ثبت نام کنندگانی را که احراز صلاحیت نشده اند به مردم واگذار نمایند زیرا اگر عدم صلاحیت قطعی نباشد عدم احراز صلاحیت نمی‌تواند مبنای رد ثبت نام کننده باشد.

اسدالله بادامچیان، دبیر کا حزب موتلفه که بیش از سایرین تحرکات انتخاباتی دارد در ادامه به بیان پیشنهاد خود به شورای محترم نگهبان درباره داوطلبان مجلس دوازدهم پرداخت و گفت: «می‌دانیم طبق قانون اساسی، شورای نگهبان، مسئولیت تایید صلاحیت داوطلبان انتخابات‌ها را دارد که بر این اساس پیشنهاد دارم، به احترام مشارکت گسترده مردم در پیش ثبت نام انتخابات مجلس دوازدهم، غیر از آنها که عدم صلاحیت دارند، ثبت نام کنندگانی که احراز صلاحیت نشده اند را به مردم واگذار نمایند زیرا اگر عدم صلاحیت قطعی نباشد عدم احراز صلاحیت نمی‌تواند مبنای رد ثبت نام کننده باشد و از طرفی عدم جواز رای به چند ده هزار ثبت نام کننده در مشارکت گسترده و رقابت صحیح مردم اثر منفی دارد و البته مردم هم به چهره‌های شناخته شده رای می‌دهند و رای هم متعلق به مردم است.»

اسدالله بادامچیان ادامه داد: «وظیفه مهم امروز وحدت ملی، مشارکت دادن مردم، کار جهادی شبانه روزی و خستگی ناپذیر مسئولان است. در اجرای این رهنمود، همه اعضا و طرفداران موتلفه اسلامی وظیفه امید آفرینی و حرکت به سوی وحدت ملی و طراحی مشارکت بیشتر مردم، با کار جهادی خستگی ناپذیر را دارند که ان شاءالله انجام وظیفه مطلوب خواهند داشت. ملت نیز رصد کند آنها که به رهنمودهای ولی امر عمل می‌کنند و کشور را در راه رسیدن به قله و پیروزی نهایی یاری می‌رسانند چه کسانی هستند و با آنها همکاری کنند و نسبت به کسانی که شبانه روز در مواضع، نشریات و رسانه‌های مجازی شان در کار منفی بافی، سیاه نمایی، ایجاد ناباوری و ناامیدی هستند دقت نمایند تا در انتخابات با اطلاعات کافی انتخاب مطلوب داشته باشند. امروز همه مشاهده می‌کنند که صداهای بیگانه و عناصر وامانده در پناه دشمنان دیرینه ایران و اسلام، جز منفی‌گویی، اهانت، تحلیل‌های وارونه و گاه خنده آور، حرفی برای گفتن ندارند تا آنجا که گفته‌های آنان دست مایه طنز و تمسخر شده است. جریان‌های مورد حمایت بیگانگان یا امید آنها، به بن‌بست رسیده اند که بعضی به ترور آن هم ترور مردم بیگناه رسیده‌اند که نمونه آن جسارت به حرم حضرت احمد بن موسی(ع) است و برخی هم به کینه ورزی با نظام جمهوری اسلامی روی آورده اند و معدودی نیز به قول خودشان اپوزیسیون انقلاب اسلامی شده‌اند. این جریانات، اموات سیاسی هستند، گرچه هنوز عده‌ای در پای تابوت آنها تظاهر به حضور دارند.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.