تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اردیبهشت 1402 - 7:01
کد خبر : 128812

گل‌محمدی: پرسپولیس هر دو جام را می خواهد

گل‌محمدی: پرسپولیس هر دو جام را می خواهد

آرمان شرق-گروه ورزش:هفته‌های آخر لیگ است و ما در هر دو جام مدعی هستیم و شرایط خوبی داریم. امیدوارم که با همدلی، اتحاد و حمایت بیشتر بتوانیم این روند را ادامه دهیم. کار هنوز تمام نشده و بازی‌های اصلی ما مانده است. ۵ فینال در پیش داریم که هر کدام برای خودشان فینال است. امیدوارم روند خوب خود را ادامه دهیم.

گل‌محمدی: پرسپولیس هر دو جام را می خواهد

گل‌محمدی در مورد آخرین شرایط شیخ دیاباته، گفت: حال او خوب است و مشکل خاصی ندارد. حتما از وجودش در بازی‌های آینده می‌توانیم استفاده کنیم. امروز هم شرایط طوری بود که تیم دفاعی شده بود و فرصت نشد که او بازی کند، اما قطعا در بازی‌های آینده می‌تواند به ما کمک کند.

سرمربی فوتبال پرسپولیس گفت: هر کدام از بازیکنان که وارد زمین می‌شوند با تمام وجود کار می‌کنند و تلاش زیادی می‌کنند تا در هر دو جام موفق باشند.

به گزارش ایسنا، یحیی گل‌محمدی، سرمربی فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی ۲ بر ۱ تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان در جریان جام حذفی، در نشست خبری پس از این بازی گفت: بابت اینکه از این مرحله صعود کردیم خوشحالیم. بازی خیلی سختی برای هر دو تیم بود. این بازی فیزیکی، درگیرانه و تاکتیکی بود. در نیمه اول توانستیم خیلی خوب به بازی سرعت بدهیم و از فضایی که ایجاد شد به خوبی استفاده کردیم. دو گل خوب هم به ثمر رساندیم چرا که در جریان بازی بود و کار تمرین شده بود. این برد و صعود از این مرحله را به هواداران عزیزمان تبریک می‌گویم. به بازیکنان‌مان هم تبریک و خسته نباشید می‌گویم، چرا که فشار سختی را تحمل می‌کنند. هفته‌های آخر لیگ است و ما در هر دو جام مدعی هستیم و شرایط خوبی داریم. امیدوارم که با همدلی، اتحاد و حمایت بیشتر بتوانیم این روند را ادامه دهیم. کار هنوز تمام نشده و بازی‌های اصلی ما مانده است. ۵ فینال در پیش داریم که هر کدام برای خودشان فینال است. امیدوارم روند خوب خود را ادامه دهیم.

او ادامه داد: گل‌گهر از نظر فیزیکی و میانگین قدی یکی از تیم‌های خوب لیگ است و فشار زیادی هم به ما در نیمه دوم وارد کردند. ما خوب دفاع کردیم و می‌توانستیم به گل سوم هم برسیم و بازی را برای خودمان راحت‌تر کنیم، اما اینگونه نشد. بازیکنان خیلی خوب دفاع کردند و خوشبختانه توانستیم برنده شویم.

یحیی گل‌محمدی در خصوص دریافت کارت زرد گفت: در دقایق آخر بازی صحنه‌ای جلو من اتفاق افتاد و من آن را خطا ندیدم. در آن صحنه موقعیت گل برای ما بود و نسبت به این صحنه معترض شدم و کارت گرفتم.

۹۰ دقیقه حمله مقابل گل گهر دور از واقعیت است

سرمربی فوتبال پرسپولیس ادامه داد: بعد از داربی با بازیکنان صحبت کردیم. فشار زیادی از نظر فیزیکی و روحی به بازیکنان تیم وارد شده است. داربی همیشه یک بازی خاص است و انرژی زیادی از تیم ما گرفت. شاید عملکرد ضعیف‌مان در نیمه دوم مقابل گل‌گهر به دلیل بازی قبلی ما باشد. به نظرم می‌توانیم با این ذهنیت که گل‌های سوم و چهارم را هم بزنیم، وارد زمین شویم. این موضوع کیفیت می‌طلبد و بازیکنان در این شرایط باید تصمیم‌های خوبی بگیرند. امروز بازی سختی داشتیم چرا که گل‌گهر کیفیت خوبی داشت و این تیم در بازی‌های هوایی هم خوب ظاهر شدند. ۹۰ دقیقه حمله مقابل تیم گل‌گهر کمی دور از واقعیت است و از نظر فنی تفاوت خاصی بین تیم‌هایی همچون گل‌گهر با پرسپولیس واقعا نیست. تیم‌های بالای جدول کیفیت تقریبا برابری دارند و این ذهنیت برنده بازیکنان پرسپولیس و پیروزی طلب آنها است که باعث شده این شرایطی که الان داریم ایجاد شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد پرداختی‌های باشگاه، گفت: قبل از اینکه وارد صحبت‌های مالی شویم جا دارد از اسپانسر باشگاه مانند ایرانسل و بانک شهر داشته باشم چرا که حمایت خوبی از تیم ما داشتند. انصافا خیلی جاها کمک زیادی به تیم کردند. از هر دو تشکر می‌کنم. مشکلات مالی بسیاری از باشگاه‌ها را درگیر کرده چرا که سال اقتصادی سختی برای همه مردم و باشگاه‌ها است. در شرایط موجود بهتر است در خصوص اقتصاد صحبت نکنیم.

بازیکنان‌مان برای پیروزی در هر دو جام اراده دارند

یحیی گل محمدی در خصوص ۳ بازی پایانی لیگ گفت: ما در بازی با سپاهان در لیگ برتر بدترین شرایط را داشتیم چرا که چند بازیکن را به دلیل سرماخوردگی و مصدومیت در اختیار نداشتیم. ۷ الی ۸ نفر را در ترکیب نداشیم. شرایط در اصفهان برای ما سخت شد و ۱۰ نفره شدیم. باید بگویم در لحظات پایانی گل خوردیم. بازی متفاوتی بود و خوشبختانه الان ما دو تیم آماده داریم. هر کدام از بازیکنان که وارد زمین می‌شوند با تمام وجود کار می‌کنند و این اراده را دارند که در هر دو جام قهرمان شوند. در این شرایط فکر نمی‌کنم کسی بخواهد کم‌کاری کند. همه بازیکنان تلاش زیادی می‌کنند تا در هر دو جام موفق باشند.

دیاباته می‌تواند در بازی‌های آینده به ما کمک کند

گل‌محمدی در مورد آخرین شرایط شیخ دیاباته، گفت: حال او خوب است و مشکل خاصی ندارد. حتما از وجودش در بازی‌های آینده می‌توانیم استفاده کنیم. امروز هم شرایط طوری بود که تیم دفاعی شده بود و فرصت نشد که او بازی کند، اما قطعا در بازی‌های آینده می‌تواند به ما کمک کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.